Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:41:11 GMT

توقیف محموله طلا در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۹۵۶۷

توقیف محموله طلا در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ذبیح اله دلاور اظهار داشت: ماموران پلیس مستقر در گیت بازرسی فروگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با دقت نظر و هوشیاری بالای خود حین کنترل و بازرسی وسایل بار یکی ازمسافران خروجی متوجه مورد مشکوکی در آن شده و بلافاصله وسایل بار این مسافر را مورد بازرسی دقیق تر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات، ماموران موفق شدند ۶۰۵ گرم طلای فاقد مجوز و قاچاق که به شکلی ماهرانه در داخل کیف جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ دلاور با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طلای قاچاق را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: مسافر مذکور قصد داشت این مقدار طلاجات را به صورت قاچاق به یکی از کشورهای خارجی منتقل کند که با هوشیاری ماموران در انجام نقشه خود ناکام ماند.

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از توقیف طلاهای قاچاق و تشکیل پرونده قضائی برای فرد متهم خبر داد و گفت: ماموران پلیس فرودگاه با دقت و تیزهوشی بالا و استفاده از دستگاه های مُدرن مراقب هرگونه ورود و خروج غیر قانونی و قاچاق کالا هستند و اجازه سؤ استفاده به مجرمان نمی دهند

کد خبر 4838978

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق اصفهان فرودگاه اصفهان پلیس فرودگاههای کشور بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین