Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@11:22:37 GMT

افزایش ۱۰۵ درصدی کشفیات قاچاق در شاهیندژ

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۳۴۸

افزایش ۱۰۵ درصدی کشفیات قاچاق در شاهیندژ

فرمانده انتظامی شاهیندژ از افزایش ۱۰۵ درصدی کشفیات قاچاق طی 10 ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، مجید عمران زاده فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ در نشست خبری با خبرنگاران که صبح امروز در محل دفتر وی برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مناسبتهای دردناک اخیر گفت: نیروی انتظامی در راستای وظیفه ذاتی خود بطور شبانه روزی در تلاش است تا نظم و امنیت پایدار را در جامعه حاکم سازد از این رو با جدیت پرسنل انتظامی شهرستان در ماموریتهای محوله در ده ماهه سال جاری در بحث مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ شاهد افزایش ۱۰۵ درصدی کشفیات و دستگیری ۱۲۱ درصدی قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در بحث پیشگیری از جرایم سرقت الحمدالله با همکاری خوب و گسترده مردم شاهد کاهش ۵ درصدی سرقت ها و افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سارقین در ده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی شاهیندژ، در حوزه تصادفات درون و برون شهری نیز عنوان کرد: با اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت گام های موثری برداشته شده است که در این راستا در ده ماهه سال جاری ۲۱ درصد کاهش تصادفات فوتی و ۳ درصد کاهش تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان را شاهد بوده ایم و امید است عموم همشهریان ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی با صبر و حوصله و رعایت حق تقدم در سطح جاده ها و خیابانهای شهر رانندگی کنند.

وی، افزود: امیدواریم در راستای بهینه سازی جاده های مواصلاتی اقدامات لازم وشایسته توسط مسئولین امر صورت گرفته تا بتوانیم میزان تصادفات درون و برون شهری را به حداقل ممکن برسانیم.

عمران زاده، در پایان از اقدام شایسته سپاه شاهین دژ در راستای اجرای طرح رضویون تقدیر کرد و گفت: با حضور گشت های شبانه بسیجیان در سطح شهرستان الحمدالله شاهد برقراری امنیت بیشتر و همچنین کاهش سرقت از منازل و احشام و … در سطح شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر