Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: حریم های قانونی از روستای کانی و سواحل و دریا رعایت شده و حوضچه های پروش های پرورش میگو در نزدیکی غار نمکدان حدود شش کیلومتر با منطقه خورخوران یک کیلومتر از دریا و دو کیلومتر با روستای کانی فاصله دارد.
حبیب مسیحی تازیانی عصر امروز(هشتم بهمن ماه) پس از بازدید از گنبد نمکی و غار نمکدان و همچنین سایت پرورش میگو در نزدیکی روستای کانی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طبق قوانین و مقررات فاصله قانونی از روستاها برای این گونه پروژه ها ۱۲۰۰ متر است بهین طرح حدود دو کیلومتر پروژه از روستای کانی فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حریم های عنوان شده در رابطه با ژئوپارک قشم و ژئو سایت های آن در  اختیار سازمان منطقه آزاد قشم است و سایر دستگاه‌ها اطلاع دقیقی از تحریم های مرتبط با این سایت ها ندارد.این مقام مسئول همچنین ادامه داد: بررسی آلایندگی این طرح ها روی هوا و خاک بر عهده این اداره کل قرار دارد.وی ادامه داد: با توجه به گذر و حرکت آب به نظر مشکل خاصی در زمینه پرورش میگو در این منطقه به وجود نخواهد آمد اما به  سرعت و یقین نمی‌توان در خصوص این پروژه و ژئوسایت گنبد نمکی و غار نمکدان اظهار نظر کرد.مسیحی اظهار کرد:  پروژه ۳۰۰ هکتاری یک تا یک و نیم کیلومتر با غار نمکی فاصله دارد و پروژه ۴۹۲ هکتاری نیز فاصله قابل توجهی با گنبد نمکی دارد و حریم دریا در این رابطه نقض نشده است. برچسب ها: پرورش میگو ، قشم

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرورش میگو قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین