Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو با برتری در دو دیدار پلی آف توانستند جواز حضور در فصل جدید رقابت  های لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوردند. 

استقلال سه شنبه شب برابر الریان به برتری ۵ بر صفر رسید و صعودش را قطعی کرد و شهرخودرو هم در دیدار با سلیلیه به برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی رسید و راهی مرحله گروهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چهار نماینده ایران دیدارهای دور رفت را در خانه حریفان برگزار خواهند کرد و در دیدارهای برگشت میزبان خواهند بود. در این شرایط برنامه دیدارهای تیم های استقلال و شهرخودرو به شرح زیر مشخص شد:

استقلال:
* الشرطه - استقلال، ۲۱ بهمن 
* برنده دیدار استقلال تاجیکستان - الاهلی عربستان - استقلال، ۲۸ بهمن 
* الوحده - استقلال، ۱۲ اسفند 
* استقلال - الوحده، ۱۹ فروردین ۹۹
* استقلال - الشرطه، ۲ اردیبهشت ۹۹
* استقلال - برنده دیدار استقلال تاجیکستان - الاهلی عربستان، ۱۶ اردیبهشت ۹۹

شهرخودرو:
* الهلال - شهر خودرو، ۲۱ بهمن
 * پاختاکور - شهر خودرو، ۲۸ بهمن
* شباب الاهلی - شهر خودرو، ۱۳ اسفند 
* شهر خودرو - شباب الاهلی، ۱۸ فروردین ۹۹
* شهر خودرو - الهلال، ۲ اردیبهشت ۹۹
* شهر خودرو - پاختاکور، ۱۶ اردیبهشت ۹۹

کد خبر 4839074

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کاراته کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند