Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدجواد ظریف سه‌شنبه شب در توئیتی نوشت: این به اصطلاح «چشم‌انداز صلح» صرفاً پروژه خیالی یک بسازبفروش ورشکسته است.

وی افزود: اما (این طرح) کابوسی برای منطقه و دنیاست. امید است که این زنگ بیدارباش برای همه مسلمانانی باشد که در مسیر اشتباه قرار گرفته‌اند.

ظریف در این توئیت هشتگ «بیایید برای فلسطینی‌ها متحد شویم» را درج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ محمدجواد ظریف معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟

یوونتوس به خرید دروازه‌بان مونتزا نزدیک شده است

طرفداری | یوونتوس پس از سال‌ها ممکن است تغییراتی درون دروازه‌اش ایجاد کند و برای جایگزینی وویچک شزنی آماده می‌شود.

به گزارش توتو اسپورت، یوونتوس مذاکرات برای خرید میکله دی گریگوریو، دروازه‌بان 26 ساله مونتزا را شروع کرده و وارد مراحل نهایی مذاکرات نیز شده است. یووه قراردادی 5 ساله تا تابستان 2029 با دستمزد سالانه 3 میلیون یورویی را به دی گریگوریو پیشنهاد کرده که بازیکن آن را پذیرفته است. چهارشنبه شب میان کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس با آدریانو گالیانی، همتای خود در مونتزا ملاقاتی انجام شد که نتیجه این دیدار نیز مثبت ارزیابی شده است.

مونتزا برای فروش سنگربان مطمئن خود، رقمی حدود 20 میلیون یورو می‌خواهد که یووه با پرداخت این رقم مشکلی نخواهد داشت؛ اگرچه بیانکونری مایل است بازیکنی در این معامله بگنجاند تا پول کمتری پرداخت کند. ممکن است ماتیا پرین، دروازه‌بان ذخیره یوونتوس یا یکی از محصولات آکادمی، آن بازیکنی باشند که در معامله دی گریگوریو جای می‌گیرند. 

کوریره دلو اسپورت نیز در گزارشی مشابه به نزدیک بودن انتقال میکله دی گریگوریو به یوونتوس پرداخته است. به گفته این نشریه چاپ رم، این سنگربان ایتالیایی قرار است فصل آینده ذخیره وویچک شزنی باشد و در تابستان 2025 پس از خروج دروازه‌بان لهستانی، دی گریگوریو مرد اول دروازه یوونتوس شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد