Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شهریور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۰۰ کیلوگرم برنج، پتو، پوشاک، لوازم بهداشتی، کنسرو و آب معدنی از عمده ترین کالاهای ارسالی در کاروان های کمک های شمیرانات بود.

به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند برای کمک نقدی به هموطنان آسیب‌دیده در سیلاب از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ها، واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هموطنان نوع‌دوست می‌توانند با کد دستوری #۱۱۲ نیز کمک های نقدی خود را واریز کنند.

به گزارش ایرنا، بارندگی‌های سیل آسا در جنوب سیستان و بلوچستان تا کنون سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف منطقه وارد کرده است.

سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان به بخش راه ۲۹ درصد، مسکن ۲۵ درصد، کشاورزی ۲۳ درصد، شهرداری ۱۰ درصد، آب و فاضلاب هفت درصد و به سایر بخش‌ها درصد کمی خسارت وارد کرده است که ۶۷۸ تیم امدادی، عملیاتی، جهادی، اورژانس و مردمی در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان فعالیت داشته‌اند.

بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد رشد داشته است که منجر به افزایش ۱۹۹ درصدی حجم آب پشت سدها استان شده است.

۱۴ شهرستان سیستان و بلوچستان در حوزه بحرانی سیل قرار داشت و هزار ۵۴۲ روستا نیز تحت تاثیر  این سیلاب بودند.

این شهرستان متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران شامل لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرق پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها شمیرانات کمک های مردمی سیل سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمیرانات کمک های مردمی سیل سیستان و بلوچستان شمیرانات کمک های مردمی سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور