Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله قربانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این خانه‌های ورزش روستایی استان با هدف توسعه نشاط و سلامت در روستاها و با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تجهیز و راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: تیر ماه سالجاری نیز در راستای توسعه ورزش در روستاها، ۵۰ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شد و امسال تعداد خانه‌های ورزش روستایی تجهیز شده به ۱۹۱ باب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دیگر برنامه‌های ورزش روستایی طی دهه مبارک فجر، گفت: اعزام کاروان ورزش روستایی به مرحله نهایی جام خوشه چین در شیراز، برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاران استان، برگزاری مسابقات و همایش های مختلف ورزشی روستایی از مهمترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

تجهیزات خریداری شده برای این خانه‌ها شامل میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، توپ والیبال، تخته دارت و توپ فوتسال است.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی ارومیه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی ارومیه دهه فجر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی ارومیه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود