Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عباس سعیدی در جلسه هم اندیشی ستاد استانی انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان اظهار کرد: هدف از ایجاد مجلس دانش آموزی و انتخابات نمایندگان مجلس دانش آموزی تربیت اجتماعی است

او ادامه داد: در راستای تحول سند بنیادین اهداف انتخابات شورای مدرسه، تربیت اجتماعی و اسلامی دانش آموز، بسترسازی برای مشارکت آگاهانه و آزادانه دانش آموزان برای تقویت هویت ایرانی و اسلامی و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه دانش آموزی، ترویج فرهنگ گفتگو و تعامل و تقویت روحیه خود باوری، مشارکت در امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و به خصوص تمرین دموکراسی در مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مصباح رئیس سازمان دانش آموزی استان با اشاره به روند انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس را در این جلسه برای حاضرین تشریح نمود و بیان داشت: پس از انتخابات شورای مدرسه و مشخص شدن اعضاء شورا، در مرحله بعد بین هیئت رئیسه شورای دانش آموزی مدارس، پس از انتخابات و رأی گیری تعداد ۳۲ نفر بعنوان پارلمان استانی انتخاب و به سازمان دانش آموزی استان معرفی می‌شوند

او افزود : در مرحله نهایی مجددا" طی انتخابات مجلس دانش آموزی از بین این ۳۲ نفر اعضای شورای استانی دانش آموزان، تعداد ۷ نفر دانش آموز دختر و ۷ نفر پسر به تفکیک جنسیت انتخاب و در نهایت دو نفر (یک دختر و یک پسر) از بین آن‌ها بنا به ظرفیت اعلام شده مرکزکه دارای ایده و توان بالای روابط اجتماعی هستند، بعنوان نماینده مجلس دانش آموزی استان انتخاب و در پارلمان کشوری معرفی می‌گردند.

در این جلسه تاریخ انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان در تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری در محل سازمان دانش آموزی خراسان شمالی، مصوب گردید.

در پایان، ابلاغ عضویت انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی توسط مدیر کل آموزش وپرورش به اعضاء ستاد انتخابات اهداء گردید.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش خراسان شمالی اخبار دانش اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن