Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگ‌ترین استودیوی فیلمسازی جهان، یعنی «هنگدیان ورلد استودیوز» چین اعلام کرد برای توقف انتشار ویروس کرونا، هر نوع فیلمبرداری این کمپانی تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

به گزارش مهر، استودیوی مشهور چینی اعلام کرده است به طور نامحدود هر نوع فیلمبرداری را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

در حالی که دوشنبه کمیته مدیریت دولت محلی استان ژیجیانگ اعلام کرد اداره‌های مختلف دولتی فعالیت‌هایی را که به تجمع منجر شود، متوقف می‌کنند، اعلام شد فیلمبرداری نیز که با حضور عوامل متعددی سر صحنه صورت می‌گیرد، برای اطمینان از امنیت گروه و اعضای سازنده متوقف می‌شود و چه در لوکیشن‌های خارجی و چه در استودیوها و لوکیشن‌های داخلی کار ساخت فیلم متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز شنبه همه سایت‌های توریستی نیز تعطیل شده بودند.

این در حالی است که در دوره تعطیلات و جشن‌های سال نو، حداقل ۱۰ سریال تلویزیونی در هنگدیان در حال ساخت بودند. ساخت ادامه فیلم «وقت کوتاه» ساخته گائو جینگمینگ که اقتباسی از رمان علمی تخیلی ژاپنی است، هم از جمله فیلم‌هایی است که تولیدش متوقف شده است.

دست‌اندرکاران ساخت فیلم در نقاط دیگر چون نینگبو، هانگژو، شانگهای و چونگ‌کنیگ نیز اعلام کردند کار متوقف شده است.

فیلمی با بازی دانی ین با عنوان «جستجوی قطبی و نجات» نیز که فیلمبرداری‌اش در کوه‌های چانگبی در دسامبر شروع شده بود، اعلام کرده کار را متوقف کرده است. این کار به معنی ضرر یک میلیون دلاری برای سرمایه‌گذار فیلم است زیرا آن‌ها محبورند کار را تا نوامبر آینده که مناظر برفی کوهستانی دوباره در دسترس خواهد بود، به تعویق بیندازند.

لینک کوتاه: asriran.com/002z1I

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد