Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:38:24 GMT

جزئیات طرح خروج ایران از NPT

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۴۹۰۹

جزئیات طرح خروج ایران از NPT

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی  اظهار داشت: طرح خروج از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) از سوی فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه آمریکا تدوین و در جلسه دیروز صحن علنی مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس در تشریح جزئیات این طرح گفت: در صورت تصویب نهایی این طرح دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است به منظور اقدام متقابل در برابر نقض تعهدات طرف‌های آمریکایی و اروپایی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در صورت ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل، بلافاصله ضمن خروج از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) اجرای تمامی الزامات ذیل این پیمان را ملغی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام کلیه همکاری‌های نظارتی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را قطع کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی موظف هستند طی یک هفته پس از ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل گزارش جامعی در خصوص اقدامات انجام شده مبتنی بر این قانون را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار مجلس به مدیران درباره تخلف خانواده‌شان در حوزه عفاف و حجاب (فیلم) روایت محمد مهاجری از حجاب‌بان های مترو: از ساعت ۱۶ تا ۱۹ بی‌حجابی حرام است (فیلم) نماینده مجلس در دفاع از لایحه عفاف و حجاب : جامعه ما درباره پوشش دچار قطب بندی نیست که بخواهیم رفراندوم برگزار کنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم