Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اروگوئه‌ای تیم فوتبال الریان از تأثیر شکست مقابل استقلال ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو آگیره که شاگردانش پس از شکست سنگین 5 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل استقلال تهران از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماندند، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار شنبه شب شاگردانش مقابل الدحیل در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر گفت: بازی با الدحیل بسیار مهم و البته دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ما می‌خواهیم به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برسیم، باید تلاش کنیم. این بازی فرصتی برای آشتی با هواداران‌مان پس از باخت مقابل استقلال ایران است.

وی افزود: به چالش کشیده شدن در بازی‌های اخیر ما را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد، این در حالی است که ما در حال گذر از یک دوره نزولی هستیم، اما این همان تیمی است که از سه هفته پیش برای قهرمانی رقابت می‌کند. این دوره همه در نهایت با همه سختی‌هایش می‌گذرد. به نظرم راه‌حل هم این است که با بازگشت به سطح مدنظرمان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم.

واکنش پیشکسوتان فوتبال قطر به شکست سنگین الریان برابر استقلال

سرمربی اروگوئه‌ای الریان در پایان در خصوص تأثیر شکست سنگین مقابل استقلال روی تیمش خاطرنشان کرد: پس از باخت به استقلال حس بدی داشتیم اما همین حس باعث می‌شود تا بازیکنان ما قدرتمندتر بازگردند. ما باید به توانایی‌های خود باور داشته باشیم و به سطح عادی‌مان بازگردیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ ستارگان قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!