Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد اسدی  امروز چهارشنبه در نشست خبری هجدهمین دوره آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: این اردو امسال در شرایطی برگزار می‌شود که از یک سو شهادت سردار سپهبد شهیدسلیمانی را پشت سر گذاشته‌ایم و از سوی دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم. همزمان نیز با طلیعه گام دوم انقلاب و تشدید فشارهای آمریکا بر نظام و ملت ایران مواجه‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمن سطح بالایی از دشمنی را علیه ملت ایران آغاز کرده است پس ما نیز باید آمادگی بالایی در سطح داخلی و بین المللی برای مقابله با او ایجاد کنیم.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقتصاد کشور، کانون دشمنی آمریکایی‌ها با ایران بوده است. بر همین اساس برای موفقیت در این نزاع باید همراه با نگرش عالمانه به ظرفیت جوانانی که در این حوزه رشد کرده‌اند تکیه کرد تا به اقتصادی توانمند در کشور دست یابیم و این شعار هجدهمین اردوی جهاد اکبر اتحادیه است.

هدف اقتصاد توانمند، عدالت گستری است

اسدی با بیان اینکه هدف از داشتن اقتصاد توانمند، گسترش عدالت در همه زمینه‌ها است، افزود: این قابلیت سبب مقابله با آمریکا و هم پیمانان این کشور می‌شود. البته در عدالت و عدالتخواهی ساختارمند، ذات جریان دانشجویی با آرمان خواهی پیوند خورده و این مسئله نیز برای عموم مردم نیز محترم و پسندیده است.

وی با تاکید به اینکه عدالتخواهی ساختارمند به معنای مقابله با ساختارهای بی‌عدالت کشور و یا کوتاهی بعضی از آنها در تحقق عدالت است، افزود: شرکت‌ها، دستگاه‌ها و بعضی از نهادهای تصمیم گیر در تحقق عدالت ضعف‌های بزرگی دارند. از طرفی در بین آرمان‌های چون آزادی، استقلال، معنویت و پیشرفت، مسئله عدالت موضوعی است که در کانون توجه دشمن قرار گرفته است.

نامزدهای ورود به مجلس شورای اسلامی باید ایده محور باشند

اسدی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه ۹۸ تصریح کرد: در انتخابات مجلس امکان شکل گیری اقتصاد توانمند با هدف تحقق عدالت وجود دارد. البته نامزدها باید به ساختن ایرانی قوی اعتقاد داشته باشند و از دریچه و درگاه توجه به مردم و ظرفیت‌های جوانان نه از طریق وادادگی و امیدبستن به دشمن در جهت ساختن ایرانی قوی گام بردارند.

وی گفت: اینکه افرادی که وارد عرصه انتخابات می شوند، ایده محور باشند بسیار مهم است. مثلا بگویند که چگونه می‌خواهند مسئله مالیات را حل کنند و چه ایده‌ای برای کاهش بیکاری، افزایش تولید و از بین بردن کانون‌های ناکارآمدی درحوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل یادآور شد: نامزدهایی که می‌خواهند وارد مجلس شوند باید اجرای عدالت از مسیر اقتصاد توانمند را دنبال کرده و ایده‌های خود را برای تحقق این مسئله بیان کنند.

اردوی آموزشی جهاد اکبر در ۳ بخش با حضور ۷۰۰ نفر از فعالان اتحادیه برگزار می‌شود
سیدایمان احمدی، عضو شورای مرکزی و مسئول برگزاری هجدهمین اردوی جهاد اکبر نیز در این نشست درباره جزئیات این اردوی آموزشی گفت: این اردو از ۱۱ تا ۱۸ بهمن‌ماه با حضور ۷۰۰ نفر از فعالان اتحادیه در سه بخش اصلی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: محتوای این دوره آموزشی در سه بخش قابل تقسیم‌بندی است. بخش اول به آموزش‌های تشکیلاتی و عقیدتی اختصاص دارد که در آن پیرامون جایگاه دانشجو و دانشگاه و ضرورت حضور در تشکل‌های اسلامی، ‌انگیزه تشکیلاتی، اصول و مبانی کار تشکیلاتی، مدیریت زمان، ولایت‌فقیه، عدالت و آزادی، جریان‌شناسی سیاسی و جنبش دانشجویی، کار تشکیلاتی از منظر قرآن و گام دوم انقلاب آموزش‌های مختلفی اختصاص دارد.

مسوول برگزاری هجدهمین اردوی جهاد اکبر ادامه داد: در بخش دوم این دوره که با حضور شخصیت‌های مطرح ملی برگزار می‌شود، ابعاد مطالبه‌گری و انتخاباتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی خاطرنشان کرد: برنامه هایی ویژه زنان و خانواده، مسائل بین‌المللی، بازخوانی مفاهیم فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب بخش سوم اردو را تشکیل می دهد.

به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل امسال را در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی عدالت اجتماعی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشجو ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عدالت اجتماعی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشجو ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی عدالت اجتماعی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشجو ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است