Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:17:05 GMT

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در آستارا تشییع شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۵۹۶۱

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در آستارا تشییع شد

مردم ولایتمدار آستارا، روز چهارشنبه پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس را از مقابل سپاه تا دانشگاه آزاد اسلامی تشییع کردند و حضور گسترده اهل تشیع و تسنن آستارا و مردم شهیدپرور از شهرستان های همجوار، چشمگیر بود و مسیر حرکت مملو از جمعیت شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان در این آئین اظهار کرد: استکبار ستیزی، ایمان، ایثار و صبر از وِیژگی های شهداست و جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه، اقتدار خود را مدیون فرهنگ شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد حسین صفوی افزود: یاد و نام شهدا و عمل به وصیت نامه آنها باید مورد توجه جوانان قرار گیرد و ایران اسلامی، استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا را به خاک ذلت نشانده است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز گفت: شهدا امنیت، آسایش و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و ایران اسلامی به برکت خون آنها به عزت و اقتدار دست یافته است.

مداحی و ذکر مصیبت شهدای اسلام از بخش های دیگر این آئین بود.

پیکر این شهید گمنام در تفحص از منطقه عملیاتی رمضان به دست آمده بود و شب گذشته آئین وداع با او در مصلای آستارا برگزار شد و پیش از این، پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام، در ورودی شهر آستارا از سمت تالش به خاک سپرده شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و ۱۶۶ شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

برچسب‌ها آستارا دانشگاه آزاد اسلامی شهید شهادت حضرت فاطمه زهرا بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا دانشگاه آزاد اسلامی شهید شهادت حضرت فاطمه زهرا بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا دانشگاه آزاد اسلامی شهید شهادت حضرت فاطمه زهرا بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم