Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در دیدار با امام جمعه اراک گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، حسین کلانتری صبح امروز در دیدار با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «امضای تفاهم‌نامه همکاری با 11 سازمان و نهاد استان مرکزی، پیگیری راه‌اندازی و تأسیس دانشکده داروسازی با توجه به آماده بودن برخی زیرساخت‌ها و تجهیزات در شهرک دانشگاهی امیرکبیر، تأسیس آزمایشگاه داروسازی، تأسیس دارالفنون سما (مرکز فناوری علوم) از جمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بوده است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد: «تأسیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی مرجع دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برای ارائه خدمات استاندارد فنی به صنایع، سازمان‌ها و نهادها در استان مرکزی و استان‌های هم‌جوار در مجتمع قائم‌مقام فراهانی، راه‌اندازی درمانگاه و سلامتکده طب سنتی و خرید ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی خنداب از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بوده است.»

تأسیس بازار فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی مثبت بود

کلانتری، تأسیس بازار فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: «با توجه به توانمندی‌ها، ظرفیت و مزیت‌های شهرهای استان مرکزی ایجاد سراهای مختلف از جمله سرای نوآوری پتروشیمی و نفت، سرای نوآوری گیاهان دارویی، سرای نوآوری نساجی، پوشاک و چرم در اراک، سرای نوآوری گل و گیاهان زینتی، سرای‌نوآوری سنگ‌های تزئینی و نما در محلات، سرای نوآوری زعفران در خمین، سرای نوآوری بذر طالبی و انار در ساوه، سرای نوآوری فرش در ساروق و کمیجان، سرای گردشگری سلامت در تفرش و سرای نوآوری گردشگری طبیعی در جاسب و نراق را در دستور کار قرار دادیم و به‌زودی این سراها افتتاح می‌شود.»

وی متذکر شد: پیگیری احداث خوابگاه دانشجویی و متأهلی، پیگیری اجرای طرح‌های اقتصادی مانند توسعه مجتمع دامپروری، توسعه صنایع تبدیلی و ... با توجه به دانش و تخصص‌های موجود در دانشگاه، اخذ مجوز مرکز رشد سلامت و فناوری اطلاعات علوم پزشکی واحد اراک، اخذ مجوز تأسيس پژوهشكده امنيت غذايی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، اخذ مجوز مرکز تحقیقاتی علوم گیاهی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، اخذ مجوز پروانه باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، اخذ پروانه فعالیت مرکز خدمات مشاوره اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک را از جمله اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی اراک نام برد.»

انتهای پیام/4078/4117/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند