Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه فجر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به مناطق کمتر برخوردار استان می‌کند.

حامد بهرامیان، مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ایام دهه فجر اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به محلات کمتر برخوردار شهرستان هرسین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اعزام 9 پزشک متخصص اشاره کرد و افزود: در راستای یاد شده 9 پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و آنژیوگرافی، اطفال، نفرولوژی، گوارش و کبد، متخصص زنان، داخلی، مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
بهرامیان تصریح کرد: تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود و داروی نسخ پزشکان اعزامی رایگان است.
مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: با داروخانه‌های سطح شهرستان هرسین در راستای یاد شده هماهنگی لازم به‌عمل آمده است.
وی در پایان به اعزام چند پزشک عمومی و متخصص به این مناطق برای خدمت‌رسانی در این ایام اشاره کرد و افزود: هر ماهه 16 تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم استان کرمانشاه به‌منظور خدمت‌رسانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی اعزام تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی بهرامیان مناطق محروم دهه فجر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام شدند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سپهوند با بیان اینکه رزمایش فرهنگی کشور ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت امسال در سرپل ذهاب برگزار می‌شود گفت: برنامه بزرگداشت شهید شیرودی ۱۹ اردیبهشت در روستای زرین جوب سرپل ذهاب برگزار می‌شود و ۲۰ اردیبهشت نیز بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز صعود خواهند کرد.
عملیات بازی دراز اردیبهشت سال ۱۳۶۰ با مشارکت رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی هوانیروز و در راس آنها خلبان شهید شیرودی انجام شد.
در هشت روز عملیات دلاورانه، ارتفاعات بازی دراز از چنگال متجاوزان رژیم بعثی خارج و دشمن با تحمل هزاران کشته و صد‌ها اسیر و انهدام تانک‌ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب نشینی شد.
بازی دراز از مناطق و ارتفاعات مهم است که در محدوده شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم