Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق لبنان طرح سازش آمریکایی موسوم به معامله قرن را یک جنایت توصیف کرد و گفت: برخی اعراب با حضور در مراسم اعلام این طرح ما را خوار و خفیف کردند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فلسطین الیوم، سلیم الحص نخست وزیر اسبق لبنان امروز نوشت: معامله قرن یک جنایت پلید است و برخی اعراب(اشاره به حضور خفت بار وزیران خارجه امارات، بحرین و عمان) با حضور خودشان در اعلان این معامله شرم آور ما را خوار و خفیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر قدس از دست برود، همه فلسطین از دست خواهد رفت و اگر فلسطین از دست برود، همه امت عربی از دست خواهد رفت.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089254

دیگر خبرها

  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است