Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشاگری جان بولتون در کتابش سبب شد تا جمهوریخواهان معضل جدی احضار شهود را به دادگاه بیش از گذشته خطرناک بدانند. تاریخ انتشار: 15:08 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۵۵۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ محاکمه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در دادگاه سنا امروز، چهارشنبه ۹ بهمن با آغاز روند پرسش سناتورها از تیم حقوقی و تیم استیضاح کننده پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم حقوقی دونالد ترامپ دیروز آخرین دفاعیات از رئیس جمهور را ارائه کرد. سناتور‌ها طی امروز و فردا به مدت ۱۶ ساعت فرصت دارند تا پرسش‌های خود را از تیم حقوقی ترامپ و نیز تیم دموکرات استیضاح کننده مطرح کنند.
این در حالی است که جمهوریخواهان اکنون باید با معضل مهمی مبارزه کنند؛ درخواست احضار شهود به دادگاه سنا که دموکرات‌ها در پی انتشار بخش‌هایی جنجالی از پیش نویس کتاب «جان بولتون»، مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید، مصرانه‌تر از گذشته خواهان آن هستند.    بیشتر بخوانید:  دادگاه استیضاح ترامپ در روز‌های پایانی  نظرسنجی‌ها در پی استیضاح ترامپ
سی‌ان‌ان نوشت، ترس از رای مثبت برخی از سناتور‌های جمهوریخواه به درخواست احضار شهود دموکرات‌ها به دادگاه سنا در پی افشاگری‌های جان بولتون در کتابش سبب شد تا «میچ مک کانل»، رئیس اکثریت سنا در زمان استراحت جلسه دیروز دادگاه، به همقطارانش اطمینان بدهد که دموکرات‌ها هنوز رای کافی را برای این اقدام ندارند.
انجام رای گیری و رای احتمالا مثبت به احضار شهود در دادگاه استیضاح ترامپ می‌تواند پروسه استیضاح را بسیار طولانی‌تر از آن چه مدنظر ترامپ است، کند.
رسوایی «اوکراین گیت»، در پی افشاگری یک مقام اطلاعاتی آمریکا در مورد مکالمه تلفنی ترامپ با «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین، سبب جنگی سیاسی در واشنگتن و به راه افتادن پرونده استیضاح ترامپ شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استیضاح ترامپ آمریکا دونالد ترامپ استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!