Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری مراسم سوگواری شهادت زهرای مرضیه(س)، پیکر مطهرشهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس با حضور پرشکوه مردم مومن و انقلابی بوشهر تشییع شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امروز  مردم عزاداران بوشهری همراه با سوگواری در رثای حضرت زهرا(س) پیکر مطهر یکی شهید گمنام را بدرقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداران فاطمی همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، پیکر پاک شهید گمنام  دوران دفاع مقدس را برفراز دستهایشان تشییع کردند.

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و  قشرهای مختلف مردم همزمان با برگزاری مراسم سوگواری شهادت یاس کبود نبوی حضرت فاطمه زهرا(س) با شکوه خاصی تشییع شد.

پیکر این شهید والامقام از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه  بر دستان مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور بوشهر تشییع و سپس در اداره‌کل اطلاعات استان بوشهر به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام در هنگام شهادت 25 ساله بود و در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

همچنین در شهرستان جم مردم شهید پرور این شهرستان میزبان پیکر 2 تن از شهدای گمنام بودند که  با شکوه خاصی با حضور فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، قشرهای مختلف مردم تشییع و در روستای کوری حیاتی شهرستان جم دفن شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بوشهر: 167 شهید امروز از مرز خرمشهر وارد کشور می‌شود پیکر پاک شهید گمنام در بوشهر با شکوه خاصی تشییع شد + فیلم استان بوشهر در سوگ شهادت فاطمه زهرا(س) عزادار شد

یکی از این شهدا 18 ساله و دیگری 25  است که در عملیات‌های عاشورای 2 در میمک و  بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌‌اند.

انتهای پیام/190/ز

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت