Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف بررسی آخرین وضع عملکردها و میزان هماهنگی و همسویی در عملیات و فعالیت‌های مدیریت‌ها با مناطق عملیاتی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در این نشست که با حضور عباس اسدروز، مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد، مدیران ستادی و روسای مناطق عملیاتی، گزارش آخرین وضع عملیات، تعمیرات اساسی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی و تاسیسات و مسائل نیروی انسانی را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران در این نشست گفت: در حوزه‌های مختلف عملیات، فنی و مهندسی و نیروی انسانی، راهبردها، اهداف استراتژیک و شاخص‌های کلیدی مشخص شده است، در این باره لازم است که چالش‌های پیش رو شناسایی و نسبت به حل آنها راهکار و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در جهت ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش نفت، لازم است ظرفیت ذخیره‌سازی با برنامه‌ریزی و تهیه شرح نیاز احداث مخازن جدید و نیز تعمیرات به موقع و رسوب‌زدایی منظم مخازن موجود را افزایش داد.

اسدروز عنوان کرد: در حوزه فنی و مهندسی افزایش قابلیت اطمینان در تاسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی را مدنظر قرار داده‌ایم که با تکیه بر توان نیروی داخلی شرکت به این اهداف دست خواهیم یافت.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه در حوزه اچ‌اس‌یی نگاه ایمن به فرآیندها در فعالیت‌های این شرکت مشهود است، تصریح کرد: همچنین تامین کالا و تجهیزات از دیگر مسائل مهمی است که در دستور کار مستمر مدیریت امور بازرگانی این شرکت قرار دارد.

اسدروز بر ضرورت حضور مدیران در مناطق عملیاتی این شرکت تاکید کرد و گفت: همچنین با توجه به لزوم ارتقای انگیزه در نیروی انسانی، باید مسائل کارکنان مورد توجه قرار گیرد و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات آنها ارائه شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی ایران مناطق عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم