Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی نیرو‌های مسلح ضمن اعلام آزادسازی ۲۵۰۰ کیلومتر مربع در عملیات «البنیان المرصوص» در جبهه «نهم»، تصریح کرد، ارتش یمن تأسیسات نفتی «آرامکو» را هدف گرفته است. تاریخ انتشار: 17:51 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۶۳۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به قنل از العالم،«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (چهارشنبه) در یک کنفرانس خبری ضمن قرائت بیانیه‌ای عملیات اخیر در جبهه «نهم» را «البنیان المرصوص» معرفی و اعلام کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند جلوی یک طرح بزرگ خصمانه که صنعاء را هدف گرفته بود، بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیرو‌های یمنی در یک پاتک موفق به پاکسازی تمام مناطق در جبهه «نهم» و وارد کردن خسارت‌های بسیار زیاد جانی و تجهیزاتی به دشمن شدند.   سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تصریح کرد: نیرو‌های ما در پی فروپاشی نیرو‌های دشمن به پیشروی خود تا غرب شهر مأرب ادامه دادند و چند شهر در استان‌های مأرب و الجوف را آزاد کردند و در عملیات «البنیان المرصوص» ۲۵۰۰ کیلومتر مربع آزاد شده است.   سریع ادامه داد: در این عملیات هزاران نفر از نیرو‌های دشمن کشته، زخمی یا اسیر شده‌اند و ۱۷ تیپ نظامی و ۲۰ گردان نیرو‌های ائتلاف سعودی از بین رفته است.   وی تأکید کرد: دو تیپ در منطقه به اصطلاح سوم از صرواح به سمت مأرب و سه تیپ در منطقه به اصطلاح ششم در الجوف نابود شدند. نیرو‌های ارتش یمن در راستای دستور فرماندهی خود اجازه داده‌اند صد‌ها نفر از نیرو‌های دشمن فرار کنند.   سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه تاکید کرد که یگان موشکی و پهپادی ما با تعداد زیادی موشک و پهپاد شرکت آرامکو در جازان، افرودگاه ابهاء و پایگاه خمیس مشیط و اهداف حساس دیگر در عمق سعودی هدف گرفته شد.   یحیی سریع در واکنش به رونمایی از «معامله قرن» بر همبستگی کامل ملت یمن با ملت فلسطین در مقابله با این «توطئه آمریکایی اسرائیلی» تأکید کرد.     بیشتر بخوانید واکنش‌ها به رونمایی از معامله قرن انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی نیرو های مسلح یمن یحیی سریع یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی