Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی از استفاده از ظرفیت بین المجالس کشور‌های اسلامی برای مقابله با خیانت قرن خبر داد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با سلیم الزعنون، رئیس مجلس فلسطین، طرح موسوم به معامله قرن را که دیروز توسط رئیس جمهور آمریکا ارائه شد را خیانت قرن خواند و آن را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاریجانی با اشاره به جزئیات و مفاد طرح موسوم به معامله قرن گفت: این طرح، معامله‌ای پلید برای فشار بر مردم مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگر و از صدر تا ذیل آن خیانت بار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود در این مکالمه تلفنی گفت: جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن اقدام بانیان و حامیان این طرح خائنانه، اطمینان دارد که با پشتوانه مبارزاتی مردم و مقاومت ملت قهرمان فلسطین این طرح نیز همانند دیگر توطئه‌های قبلی آمریکا و رژیم صهیونیستی، به شکست می‌انجامد.

لاریجانی در پایان این گفتگوی تلفنی بر لزوم اقدام همه کشور‌های اسلامی در مخالفت با طرح خیانت قرن و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و افزود: از ظرفیت بین المجالس کشور‌های اسلامی PUIC در جهت پشتیبانی از حقوق حقه فلسطینیان ممانعت از اجرای طرح پلید معامله قرن استفاده خواهیم کرد.

سلیم الزعنون رئیس مجلس فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم و آرمان فلسطین در مجامع منطقه‌ای و جهانی گفت: توطئه‌های استکباری آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیانشان نه تنها علیه سرزمین تاریخی و اصیل فلسطین بلکه در ضدیت با مصالح و منافع تمامی کشور‌های اسلامی است.

وی افزود: ما با تمام توان خود در برابر این توطئه خواهیم ایستاد و نمی‌گذاریم سرزمین‌های اشغال شده فلسطین، جولانگاه نقشه‌های خباثت بار رژیم صهیونیستی و حامی اصلی اش آمریکا شود.

رئیس مجلس فلسطین در پایان از تمامی کشور‌های عربی و اسلامی خواست تا در برابر توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی از جمله طرح مجرمانه و خیانت بار معامله قرن ایستادگی کنند و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لاریجانی معامله قرن ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، رأی دادن برای هریک از افراد جامعه یک حق مسلم است، بنابراین باید از این حق دفاع کرد و اگر این حق مطالبه نشود در نهایت منجر خواهد شد انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری برای افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از بین برود.

وی افزود: راه حل رفع موانع و مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم و نامزدی را که به نظر ما گره گشای مشکلات است رأی بدهیم زیرا اگر من و شما رأی ندهیم، امور مملکت اداره نخواهد شد.

فراهانی ادامه داد: اگر مجلسی قوی‌تر داشته باشیم، بدون تردید دولتی قوی و مقتدر نیز خواهیم داشت و به عقیده من، ریشه عمده ضعف‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

فراهانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند

وی اضافه کرد: مردم ملایر همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه مثبت و ویژه‌ای داشتند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد، مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

فراهانی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور در زمان جنگ به‌مراتب بیشتر از امروز بود؛ اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند، این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که در سایه دولت مردمی می‌توان نسبت به حل آن امیدوار بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در راستای تحولات شگرف سیاسی و اقتصادی اعلام کرده بود و انتخابات این دوره نیز ادامه همان مسیر است. باتوجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد تغییر نسل در مدیران هستیم؛ ازاین‌جهت نیز انتخابات این دوره حائز اهمیت است.

کد خبر 6097875

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود