Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@22:46:17 GMT

کاروان جدید مهر درخشان قم راهی مشهدالرضا(ع) می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۶۶۶

کاروان جدید مهر درخشان قم راهی مشهدالرضا(ع) می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ یکصد و پنجاه و هشتمین کاروان زیارتی مهر درخشان قم به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان قم راهی مشهدالرضا(ع) می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یکصد و پنجاه و هشتمین کاروان زیارتی مهر درخشان قم برگزار شد. در این مرحله از کاروان زیارتی مهر درخشان، 42 نفر از عاشقان علی‌بن موسی‌الرضا(ع) که بیش از 10 سال، به حرم مطهر رضوی تشرفی نداشتند، عازم دیار شاه خراسان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاروان، اختصاص به کسانی دارد که از آخرین تشرفشان به حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) بیش از 10 سال می‌گذرد.

کانون خادمیاری زیارت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قم، ضمن شناسایی زائر اولی‌ها و افرادی که به دلیل عدم توانایی، امکان تشرف به مشهدالرضا را ندارند، زمینه اعزام و تشرف آنان به مشهدالرضا را فراهم می‌کنند.

در طرح مهر درخشان، فیض زیارت مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) به صورت رایگان برنامه‌ریزی شده است.

در این برنامه، زائران اعزام شده، ضمن زیارت مشاهد مشرفه مشهد مقدس، از برنامه‌های متنوع فرهنگی تدارک شده بهره‌مند می‌شوند.

شرکت در ضیافت نعیم رضوان و مهمانسرای حضرتی، از دیگر خدمات ارائه شده به این زائران است.

سیدمحمدمهدی موذن

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کاروان زیارت مشهدالرضا قم ایکنا نبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد