Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی صالحی گفت: در نتیجه برنامه ریزی و تلاشی شبانه روزی؛ آمار ابلاغات الکترونیک شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان از ۹۰ درصد در آذرماه به بیش از ۹۷ درصد در پایان دی ماه ارتقاء یافته است. تاریخ انتشار: 09:43 - 10 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۶۸۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،گردهمایی رؤسای شعب شورا‌های حل اختلاف سراسر استان هرمزگان با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این همایش ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شورا‌های حل اختلاف استان به تبیین عملکرد و دستاورد‌های این حوزه پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت:از ابتدای امسال پنجاه و پنج هزار و پانصد و چهل فقره پرونده وارد شعب شورا‌های حل اختلاف استان شده و از این تعداد پنجاه و چهار هزار و پانصد فقره پرونده مختومه شده است.

علی صالحی یادآور شد: از مجموع پرونده‌های وارده تعداد ۱۰ هزار و نهصد و سی و یک فقره پرونده با صلح و سازش مختومه شده که معادل ۳۳ درصد از پرونده‌های قابل صلح وسازش است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲ فقره پرونده مهم با موضوعات مختلف از جمله درگیری‌های بین طوایف در منطقه جاسک و هشتبندی؛ اختلافات مالی به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد ریال و پرونده‌های قتل عمدی به دست اعضای توانمند شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان به صلح و سازش منجر شده است. بیشتر بخوانید: رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به میزان خبر داد ایجاد مصالحه در ۶۶ درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: در نتیجه برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی؛ آمار ابلاغات الکترونیک شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان از ۹۰ درصد در آذرماه به بیش از ۹۷ درصد در پایان دی ماه ارتقاء یافته است.

مقام عالی دستگاه قضایی استان هرمزگان اظهار داشت: با تلاش بسیار خوبی که در شورا‌های حل اختلاف انجام شده؛ بسیاری از پرونده‌ها در همان مراحل ابتدایی حل و فصل می‌شود و از ارجاع آن به محاکم قضائی خودداری می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: در جهت اجرایی کردن مطالبه به حق آیت الله رئیسی که در بخشنامه اخیر متبلور است؛ لازم است با یک حرکت جهادی و تلاش و کار مضاعف برای اجرای این مأموریت مهم و کاهش پرونده‌های موجود اقدام شود.

گفتنی است، در پایان این همایش از ۱۲ نفر از رؤسای شعب برتر شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شوراهای حل اختلاف شورا های حل اختلاف استان هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان فقره پرونده صلح و سازش علی صالحی ۹۷ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079146 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد