Web Analytics Made Easy - Statcounter

توطئه استکبار جهانی علیه مقدسات اسلامی و فلسطین با عنوان «معامله قرن» پس از ماه ها به امضای ترامپ و نتانیاهو رسید.

خبرگزاری شبستان قم: هنوز یک ماه از جنایت بین المللی آمریکا در خاک عراق و به شهادت رساندن سرداران مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نگذشته است که دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور جنایت دیگری رقم زد و از معامله قرن رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله قرن، طرحی آمریکایی با ادعای پایان نزاع میان رژیم صهیونیستی و فلسطین مطرح شده است اما همانند سایر طرح های آمریکا کاملا به سود همپیمان صهیونیستی به شمار می آید.

این طرح ماه هاست در انتظار رونمایی بود اما آمریکا این مساله را بارها به تعویق انداخته بودند تا اینکه سرانجام با حضور دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی شد.

ترامپ در کنفرانس خبری با نتانیاهو که با ژست پیروزمندانه در کنار هم ایستاده بودند، از این طرح به عنوان برد – برد برای فلسطینیان و صهیونیست ها یاد کرد؛ برد – بردی که مطمئنا دو طرف بردهای آن به سود رژیم صهیونیستی است.

در این طرح، قدس دیگر پایتخت فلسطین نخواهد بود و آرزوی دیرینه صهیونیست ها مبنی بر دستیابی به قدس و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت محقق شده و ابودیس در شرق قدس پایتخت فلسطین خواهد شد.

یکی دیگر از مهمترین بندهای این طرح شوم، خلع سلاح حماس و پایان مقاومت در فلسطین است. در این صورت، نبرد نظامی در غزه به عنوان پایتخت مقاومت فلسطین پایان یافته تا حاکمیت صهیونیست ها بر فلسطین آسان شود.

الزام فلسطینی‌ها به شناسایی رژیم صهیونیستی به عنوان دولتی یهودی و ترسیم مرزها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی از دیگر بندهای این طرح است که البته مرزبندی از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر صورت می گیرد و فلسطینیان هیچ مشارکت و حقی در این زمینه نخواهند داشت.

در خصوص مسأله بازگشت آوارگان فلسطینی نیز ترامپ اعلام کرد بر اساس طرح معامله قرن قرار نیست کسی جابجا شود. این به معنای این می‌تواند باشد که موضوع بازگشت آوارگان در این طرح اساساً جایگاهی ندارد.

ترامپ در حالی مدعی است این طرح هم برای فلسطین برد دارد و هم برای رژیم صهیونیستی که جزئیات نشان می دهد قدس از فلسطینیان گرفته می شود، حماس و سایر گروه های مقاومت خلع سلاح شده و حق مقاومت ندارند، رژیم صهیونیستی بر  30 درصد کرانه باختری و شهرک ها حاکم خواهد شد، هرگونه قطعنامه احتمالی علیه اشغالگران در شورای امنیت وتو می شود و آوارگان فلسطینی حق بازگشت به سرزمین خود را ندارند.

بر اساس نقشه‌ای که ترامپ ارائه داد دولت آینده فلسطین به شکل «مجمع الجزایر» است که مرزهای غیر مرتبطی دارد و تونل‌ها و پل‌ها آن را به هم وصل می‌کند.

در این نقشه، شهر قدس، دره اردن و شمال بحری المیت ضمن مرزهای دولت صهیونیستی قرار داده شده و کرانه باختری و نوار غزه با تونل به هم وصل می‌شوند. همچنین اراضی جدیدی به نوار غزه اضافه شده که به داخل منطقه نقب کشیده شده است و در آنجه یک منطقه صنعتی و مسکونی و زراعی قرار دارد.

تشکیل «کشور یهودی» آرزویی است که صهیونیست ها از سال 1948 در پی آن بودند و هرتزل در قرن 19 نیز کتابی با عنوان «دولت یهود» نوشته بود، آرزوی که هم اکنون تحقق آن را در این طرح می بینند.

معنای کشور یهود اینست که در این سرزمین فقط یهودیان حق سکونت دارند و بر این اساس هیچ فلسطینی نباید در این منطقه حضور داشته باشد و آوارگان نیز اجازه بازگشت نخواهد داشت.

یکی دیگر از شرایط این طرح که با مصالح فلسطین کاملا مغایرت دارد، اینست که فلسطین جدید نباید ارتش داشته باشد و تنها سلاحی که به فلسطین جدید اجازه برخورداری از آن داده می‌شود، سلاح‌های سبک پلیس است.

توافقی میان رژیم صهیونیستی و فلسطین جدید امضا خواهد شد که بر اساس آن صهیونیستها مسئولیت دفاع از فلسطین جدید در مقابل هر حمله خارجی را بر عهده می‌گیرند؛ اما به این شرط که فلسطین جدید به رژیم صهیونیستی بهای دفاع از خود را بپردازد.

میان رژیم اشغالگر و کشورهای عربی نیز مذاکره صورت می‌گیرد تا مبلغی که عرب‌ها به ارتش صهیونیستی برای بهای این حفاظت می‌پردازند، مشخص شود.

گویا پولی که آمریکا از عربستان سعودی به عنوان شیر گاوده می گیرد به مذاق ترامپ خوش آمده و هم اکنون امنیت فلسطین را در اختیار صهیونیست هایی قرار می دهند که خودشان امنیت و جان فلسطینیان را گرفته و برای این مساله نیز از فلسطین و همچنین کشورهای عربی پول می خواهد.

اما نکته جالب درباره این طرح اینست که عنوان شده یک توافق سه جانبه میان رژیم صهیونیستی و سازمان آزادی بخش و حماس است، یعنی حماس که نماد مقاومت و مبارزه با اشغالگران است باید پس از سال ها جهاد، سلاح خود را بر زمین گذاشته و دست خود را در دست صهیونیست ها قرار دهد و عزت ده ها ساله را با ذلت مبادله کند.

مخالفت حماس و سازمان آزادی بخش با این قرارداد به لغو همه حمایت های مالی آمریکا و جلوگیری از کمک سایر کشورها می انجامد. آمریکا با ده ها نفر نامیدن نیروهای مقاومت فلسطین گفته که در صورت مخالفت با این طرح و رویارویی نظامی از سوی حماس و جهاد اسلامی، رهبران این گروه ها در تیررس ترور قرار خواهند گرفت.

اما این طرح با واکنش های بسیار گسترده ای در جهان مواجه شده و محکومیت های فراوانی را به همراه داشته است.

مردم فلسطین در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که هدف از معامله قرن نابودی مشروعیت ملی فلسطین است، زیاد النخاله دبیرکل جنش جهاد اسلامی از همه مردم و گروه های مقاومت خواست وارد میدان شوند، جبهه ملی آزادی فلسطین این طرح را اعلام جنگ خواند و حزب الله لبنان خیانت برخی کشورهای عربی را عامل اجرای این طرح عنوان کرد.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از این طرح به عنوان خیانت قرن یاد کرد و رئیس دستگاه دیپلماسی هم گفت که این طرح کابوسی برای منطقه و دنیا و صرفا پروژه خیالی یک بسازبفروش ورشکسته است.

رهبر معظم انقلاب: قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند

رهبر معظم انقلاب اسلامی تیرماه سال گذشته فرمودند: اکنون آمریکایی‌ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را «معامله قرن» گذاشته اند اما بدانند که به فضل الهی، این معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و به کوری چشم دولتمردان امریکا، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

رهبر معظم انقلاب، مرداد ماه امسال نیز گفتند: امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ فلسطین است که در رأس همه‌ مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرنهای اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارائیهایش، حرمت و هویتش مصادره شده است.

ایشان ادامه دادند: این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است، ولی نتیجه‌ کار نیازمند کمک همه‌ مسلمانان است. ترفند معامله‌ قرن که به وسیله‌ آمریکای ظالم و همراهان خائنش زمینه‌سازی می شود، جنایتی در حق جامعه‌ بشری و نه ‌فقط ملت فلسطین است.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان ساختند: ما همگان را به حضور فعال برای شکست این کید و مکر دشمن فرا می خوانیم و به حول و قوه‌ الهی آن را و همه ترفندهای دیگر جبهه‌ استکبار را در برابر همت و ایمان جبهه‌ مقاومت محکوم به شکست می دانیم.

مراجع تقلید نیز پیش از این به شیوه های مختلفی مخالفت خود را با این معامله ننگین اعلام کرده و خواستار ایستادگی جهان اسلام و آزادگان جهان شده اند.

ایشان در خطبه های نماز عید سعید فطر امسال نیز تأکید کردند که معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است و هرگز به توفیق الهی پا نخواهد گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی: هیچ قدرتی نمی تواند حق بازگشت ملت فلسطین را منکر شود

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این باره اظهار داشتند: هیچ کس نمی‌تواند قبله اول مسلمانان را معامله کند، چه با طرح‌هایی مانند معامله قرن و چه با غیر آن.

این مرجع تقلید افزود: تأکید می‌کنیم بر اینکه حق بازگشت ملت فلسطین « ألَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ» حقی مشروع است، که همه قوانین انسانی به آن اذعان دارند چه رسد به قوانین دولتی و هیچ قدرتی در عالم و نه هیچ یک از اعمالشان توان آن را ندارند که این حق را ملغی کنند و همراهی حکام منطقه برای اسقاط حق بازگشت ملت فلسطین نه فقط مخالف با حقوق انسانی بلکه مخالف با تعالیم اسلام نیز می‌باشد.

ایشان افزودند: نسل‌های جدید آماده می‌شوند تا ان‌شاءالله اسرائیل غاصب را از سرزمین‌های اسلامی بیرون بیندازند.

آیت الله نوری همدانی: معامله فلسطین امکان پذیر نیست

آیت الله نوری همدانی هدف آمریکا از اجرای این قرارداد ننگین را با هدف پایمال کردن حق ملت مظلوم فلسطین عنوان کردند.

ایشان ادامه دادند: آنها می‌خواهند فلسطینیان پول بگیرند و سرزمین خود را بدهند، اما این به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

این مرجع تقلید تأکید کردند: قدس پایگاه اسلام و مسئله اول مسلمانان است و صهیونیست‌ها هستند منطقه آرامش نخواهد دید.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان ساختند: نقشه آمریکا و صهیونیست‌ها برای تصرف سرزمین فلسطینیان در معامله غرب هرگز امکان پذیر نیست.

آیت الله جوادی آملی: معامله قرن دو غده بدخیم به همراه دارد

آیت الله العظمی جوادی آملی هم گفتند: جریان قدس، مخصوصا جریان ننگین معامله قرن، دو خطر و دو غده بدخیم را به همراه دارد؛ یکی ستم به مظلومان و یکی اهانت به مکتب.

ایشان افزودند: هم نسبت به فلسطینی های آسیب دیده ستم روا داشته اند و هم نسبت به اصل مکتب یعنی اسلام اهانت کرده اند.

این مرجع تقلید خواستار مقابله با توطئه های دشمنان شده و ادامه دادند: بر همه ما لازم است که هم حق مسلم فلسطینی ها را حفظ کنیم و هم حق مسلم اسلام را که قدس مال اسلام و مسلمین است، محترم بشماریم.

آیت الله سبحانی: مسلمانان بپا خواسته و این معامله را باطل کنند

آیت الله العظمی سبحانی هم با بیان اینکه قدس شریف قبله نخست مسلمانان است، گفتند: صهیونیست ها به دنبال آن هستند که با معامله قرن، قبله نخست مسلمانان را از آن خود کنند.

ایشان تصریح کردند: مسلمانان باید در مقابل آن برخیزند و این معامله را باطل کنند. قدس شریف، اسلامی است و باید به همین حالت بماند.

آیت الله علوی گرگانی: به یاری ملت فلسطین بپردازید

آیت الله العظمی علوی گرگانی نیز گفتند: مردم در این دوره زمانه که فشار آمریکا به شدت افزایش یافته به پشتیبانی از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین بپردازند و این مساله را به رخ جهانیان بکشانند.

آیت الله سیستانی: معامله قرن محکوم است

آیت‌‎الله العظمی سیستانی هم با صدور بیانیه‌ای در واکنش به طرح صلح ادعایی آمریکا و اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کردند: این طرح محکوم است و احساسات صدها میلیون عرب و مسلمان را در جهان جریحه دار کرده است.

آیت الله عیسی قاسم: معامله قرن رها کردن دست خدا و دست دادن به ترامپ است

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که هم اکنون ساکن قم است هم با اشاره به معامله قرن گفت: در معامله قرن باید با ترامپ دست بدهید و آیا حاضر هستید دست خدا را رها کنید؟ ننگ بر این معامله قرن؛ باید صبر کرد و زیر بار این معامله نرفت.

وی با تأکید بر این‌که اسلام به ما درس عزت می‌دهد، ادامه داد: معامله قرن یعنی دین خود را فروخته و دست خود از خدا را رها کرده و با ترامپ دست دهیم؛ کدام مسلمان عاقلی دست خدا را رها کرده و با ترامپ دست می‌دهد.

رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: ملت‌های اسلامی در برابر معامله قرن ایستادگی می‌کنند و هیچ‌گاه در برابر ترامپ کوتاه نیامده و حریت و آزادگی خود را نمی‌فروشند و تنها راه مقابله با ترامپ و معامله قرن مقاومت است چون مقاومت یکی از موضوعات مقدس و با ارزش است.

جنگ میان جبهه حق و باطل پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان آنان وارد مرحله جدیدی شد که با موشک باران پایگاه نظامی آمریکا موسوم به عین الاسد در عراق همراه بود.

پاسخی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان سیلی یاد کرده و گفتند که پاسخ محکم به این جنایت، خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خواهد بود.

اما هم اکنون این نبرد فراتر رفته و به تثبیت اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین و انتخاب قدس به عنوان پایتخت این رژیم اشغالگر می پردازد.

به نظر می رسد گروه های مقاومت که ایمان و توکل به خداوند متعال توانستند طرح بزرگ استکبار جهانی برای نابودی اسلام و جایگزین کردن اسلام آمریکایی به وسیله داعش را با شکست مواجه سازند هم اکنون ماموریت مبارزه با این طرح برعهده دارند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این توطئه با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست خواهد بود.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س فهما ایام فاطمیه فهما رویداد ملی فهما شهادت حضرت زهرا س طرح معامله قرن معامله قرن ترامپ رهبر معظم انقلاب اسلامی میان رژیم صهیونیستی آیت الله نوری همدانی حق بازگشت ملت فلسطین قدس پایتخت فلسطین رژیم صهیونیستی آیت الله العظمی امکان پذیر نیست گروه های مقاومت عنوان پایتخت مرجع تقلید صهیونیست ها رژیم اشغالگر کشورهای عربی ترامپ دست ادامه دادند فلسطین جدید فلسطینی ها معامله قرن خدا را رها قدس شریف هم اکنون خواهد شد بر اساس دست خدا گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست

معاون دبیرکل جهاد اسلامی با اشاره به اینکه حماس به نمایندگی از کل مقاومت فلسطین در مذاکرات، از حقوق فلسطینی‌ها دفاع می‌کند گفت عملیات «وعده صادق» ایران ثابت کرد اسرائیل قدرت محافظت از خودش را ندارد و کشورهای منطقه باید در محاسباتشان تجدید نظر کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در سایه تحولات اخیر مربوط به جنگ غزه، از مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا گرفته تا افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی به سرنوشت آخرین دور مذاکرات قاهره درباره آتش بس غزه اشاره و اعلام کرد که در حال حاضر در عمل مذاکرات به حالت تعلیق درآمده اما از آنجایی که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه نیاز به این مذاکرات دارند انتظار می‌رود که مذاکرات از سر گرفته شود.

موضع حماس در مذاکرات به نمایندگی از کل گروه‌های مقاومت فلسطین است

الهندی در گفتگو با العربی الجدید درباره پیشنهاد جدید آمریکا در مذاکرات آتش بس که اخیرا از طریق میانجی‌ها مطرح شد اظهار داشت که پیشنهاد آمریکا در دور قبلی مذاکرات، یک بازاریابی گمراه کننده برای رژیم صهیونیستی بود. مقاومت در پاسخ به این پیشنهاد واشنگتن موضع خود را قاطعانه درباره مسائل اساسی مربوط به حقوق فلسطینیان و شروط اصلی مقاومت مطرح کرد که شامل عقب نشینی کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه، برقراری آتش بس جامع و بازگشت آزادانه آوارگان به مناطق خود بود.

وی افزود که مقاومت همچنین در راستای منافع مردم فلسطین نرمش زیادی از خود در مذاکرات نشان داد اما آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال فریبکاری بودند و پیشنهادی که اخیرا به نام میانجی‌ها تبلیغ شد در واقع یک پیشنهاد کاملا آمریکایی بود که به شکل کامل در خدمت رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار داشت. مقاومت نیز پاسخ این پیشنهاد آمریکا را قاطعانه داد و تاکید کرد که از اصول خود عقب نشینی نخواهد کرد.

این مقام جهاد اسلامی در ادامه اظهار داشت که جنبش جهاد اسلامی هیچ موضع جداگانه‌ای ندارد و جنبش حماس مجاز است به نمایندگی از کل گروه‌های مقاومت مذاکره کند. در این میان ادعاهای رژیم اشغالگر و شخص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مبنی بر اینکه حماس و گروه‌های مقاومت فلسطین در مذاکرات مانع تراشی می‌کنند دروغی بیش نبوده و با هدف به تعویق انداختن مذاکرات و طفره رفتن از انجام معامله‌ای است که صهیونیست‌ها مجبورند بهای آن را بپردازند.

محمد الهندی تصریح کرد که خود اعضای تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی نیز به این موضوع اذعان دارند و منابع صهیونیستی بارها اعلام کرده‌اند که نتانیاهو در مسیر مذاکرات مانع تراشی می‌کند.

انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیلحماس و جهاد اسلامی: قدردان حمایت‌های ایران از فلسطین هستیمجهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است

شکست صهیونیست‌ها در مناطق مختلف غزه در رفح هم تکرار خواهد شد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا ارتباطی میان مذاکرات و توقف حمله رژیم صهیونیستی به رفح وجود دارد یا نه گفت که رژیم صهیونیستی بحث حمله به رفح را به عنوان تصویری از پیروزی و رسیدن به هدف خود در نابودی مقاومت در رسانه‌ها تبلیغ می‌کند اما ما اطمینان می‌دهیم که اگر اشغالگران تجاوزی علیه رفح انجام دهند، سرنوشت آن مانند حمله به خان یونس یا شمال یا مرکز غزه خواهد بود و همه چیز برای صهیونیست‌ها به نقطه صفر برمی گردد و اشغالگران مجددا هیچ دستاوردی جز جنایت علیه غیرنظامیان نخواهند داشت.

پاسخ ایران نشان داد که اسرائیل قدرت محافظت از خودش را ندارد

وی در ادامه به عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره و اعلام کرد که این پاسخ تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر در این شکل و اندازه بیانگر ناتوانی اسرائیل در محافظت از خود بوده و این عملیات ایران ثابت کرد که اسرائیل برای محافظت از خود نیاز کامل به آمریکا دارد. عملیات وعده صادق همچنین نشان داد که وزن اسرائیل در منطقه رو به کاهش بوده و بازدارندگی آن در حال فرسایش است و این رژیم نمی‌تواند آنگونه که خودش و آمریکا برنامه ریزی کرده بودند بر منطقه مسلط شود.

محمد الهندی تاکید کرد که بنابراین کشورهای منطقه باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند. صد سال است که مردم غزه و فلسطین در مقابل چشم و گوش رژیم های عربی رنج می‌کشند.

احتمال انتفاضه جدید در کرانه باختری وجود دارد

وی درباره اوضاع متشنج کرانه باختری نیز اظهار داشت که در حال حاضر کرانه باختری در سایه تشدید حملات وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل به یک عرصه داغ شده و همه احتمالات در این منطقه از جمله وقوع انتفاضه جدید هم وجود دارد. به ویژه اینکه جنایات بی‌سابقه ارتش صهیونیستی و حمله شهرک نشینان مسلح به کرانه باختری و نیز یورش‌های مداوم صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در سایه بسته شدن کامل هرگونه افق سیاسی موجب می‌گردد تا هر گزینه‌ای برای تشدید اوضاع از جمله انتفاضه، محتمل باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود