Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعباس جعفری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به محض وقوع زمین لرزه در این منطقه، تیم های ارزیاب هلال احمر و اورژانس برای بررسی تلفات احتمالی و بنیاد مسکن برای بررسی خسارت‌های منازل و مناطق مسکونی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی این کارشناسان مشخص شد که تلفات یا حتی خسارت جانی در این زمین‌لرزه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تنها خسارت مالی برای برخی منازل خشت و گلی روستایی برای تیم‌های ارزیاب محرز شد که روند بررسی میزان آن توسط کارشناسان بنیاد مسکن در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی ادامه داد: همه تیم‌های مدیریت بحران در شهرستان‌های کانون زمین‌لرزه شامل اشنویه و ارومیه و شهرهای شمالی و جنوبی استان به محض وقوع زمین‌لرزه به صورت آماده‌باش بودند ولی خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نشد.

جعفری از وقوع ۲ پس لرزه در منطقه سیلوانای ارومیه طی ساعات پایانی شب گذشته و بامداد امروز، پنج‌شنبه نیز خبر داد و گفت: این پس لرزه ها که به بزرگی ۳.۳ و ۳.۴ ریشتر بودند، نیز موجب بروز مشکل یا خسارت در منطقه نشده‌است.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۱:۳۷ چهارشنبه‌شب زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) منطقه بین ارومیه و اشنویه را لرزاند که در شهرهای ارومیه و تبریز نیز احساس شد.

کانون این زمین‌لرزه در ۳۱ کیلومتری شهر ارومیه قرار داشت.

برچسب‌ها امیرعباس جعفری ارومیه اشنویه زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه اشنویه زلزله ارومیه اشنویه زلزله زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف میرشکاری سلیمانی گفت: پس از زمین لرزه ۴.٧ ریشتری صبح امروز اعضای ستاد بحران به صورت میدانی به پایش منطقه پرداختند که خوشبختانه این زمین لرزه بدون خسارت بود.

وی افزود: کلیه نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

صبح امروز زمین‌لرزه ای به قدرت ۴.۷ ریشتری در عمق ۹ کیلومتری زمین، حوالی شهرستان فاریاب کرمان را لرزاند.

کد خبر 6094911

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • حقایق پنهان درباره ماه
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان