Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی ولایتمداری بود گفت: متاسفانه برخی از مسئولان در رفتار و عمل تابع ولایت و نظام نیستند. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، سردار محمدعلی حق‌بین شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و یادواره شهدای گرانقدر منطقه سرپل شرقی رودسر با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشور مدیون خون شهدا است اظهار داشت: جوانان مومن و غیور ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌ها جان خود را نیز فدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه هدف از ایجاد داعش را نابودی ایران دانست و خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم با همکاری یکدیگر جبهه مقاومت را تشکیل دادند و به فرماندهی سردار سلیمانی و برای دفاع از امنیت کشور در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور و منطقه مدیون تلاش و جهاد سردار سلیمانی و سربازهای تحت امر او است تصریح کرد: بسیج نیروها در عراق و سوریه ثمره تلاش سردار شهید سلیمانی است و این لشکرها امروزه با قدرت هر چه تمام‌تر در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و به نزدیکی مرزهای رژیم‌صهیونیستی رسیده‌اند.

سردار سلیمانی با بهره از انوار فاطمی به نبرد دشمن رفت / راهبرد اصلی شهید حاج قاسم عدم اعتماد به دشمن بودسردار سلیمانی:‌ محبت مادری‌ حضرت زهرا را در هور و وسط میدان‌ مین دیدمسخنگوی وزارت خارجه: رژیم عربستان شریک جرم آمریکا در ترور سردار سلیمانی است

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه مدافعان حرم را الگوی مقاومت ملت‌ها دانست و ابراز داشت: مردم منطقه با سرمشق قرار دادن سردار سلیمانی و مدافعان حرم مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادند و خواهان بیرون رفتن آنها از منطقه شدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شایستگی و لیاقت شهادت در راه خدا را داشت عنوان کرد: این مجاهد فی‌سبیل‌الله دارای مکارم اخلاقی زیادی بود و اخلاق و اخلاص بی‌نظیری داشت لذا شهادت پاداش به‌حق او بود.

حق‌بین با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات باید سردارسلیمانی را الگوی اخلاقی و رفتاری خود قرار دهند خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد مردم سردار سلیمانی را دوست بدارند و مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان بی‌نظیر برگزار شود، اخلاق حسنه ایشان بود که باید برای ما الگو باشد.

وی یکی از ویژگی‌های مشترک همه شهدا را ولایتمداری دانست و تاکید کرد: سردار سلیمانی عاقبت به‌خیری را در تبعیت محض از ولایت می‌دانست و همواره خود را سرباز ولایت معرفی می‌کرد اما متاسفانه امروزه برخی از مسئولان چنین دیدگاهی ندارند و در رفتار و عمل تابع ولایت و نظام نیستند.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین ع نیروی زمینی سپاه سردار سلیمانی سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت