Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری پنج روز بعد از تعلیق با فدراسیون های ملی نامه نگاری رسمی کرد که این مسئله باعث ناراحتی برخی از اعضای هیات اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا  و به نقل از Insidethegames، تاماش آیان پنج روز پس از اینکه از سوی هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری تعلیق شد، به صورت کتبی با فدراسیون‌های عضو برای حضور در مسابقات جوانان جهان مکاتبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همین مسئله باعث ناراحتی برخی از اعضای هیات اجرایی شده است  و ممکن است آنها  بخواهند تعلیق آیان را از ۹۰ روز به به تعلیق نامحدود تبدیل کنند.

ماکسیم آگاپیتوف که عضو هیات اجرایی  و رییس فدراسیون روسیه است در این مورد گفت: من معتقدم این تصمیم او ناپسندیده بود و آیان آنچه خودش در ذهن دارد  را اجرایی می کند نه آنچه تصمیم هیات اجرایی بوده است. چراکه اکنون اورسلا پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی است. از این رو تعدادی از اعضای هیات اجرایی در حال تصمیم گیری برای تعلیق نامحدود او هستند.

 پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی نیز این اقدام تاماش آیان را بی ضرر  می داند اما معتقد است نقش خودش باید شفاف سازی شود.

 او گفت: من با نظر آگاپیتوف موافق هستم و بیاد شفاف سازی شود چه کسی در ۹۰ روز آینده مسئول است.

اورسلا در واکنش به این صحبت آیان مبنی براین که در امور اجرایی به هیات اجرایی مشورت خواهد داد، تاکید کرد: من به آیان برای مشورت کردن با هیات اجرایی احتیاجی ندارم و خودم می توانم با هیات اجرایی مشورت کنم.

نامه تاماش آیان به فدراسیون های ملی

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاماش آیان وزنه برداري فدراسیون جهانی وزنه برداری اعضای هیات اجرایی رییس فدراسیون تاماش آیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاخادزه ایران کجاست؟

 قهرمان جوانان جهان یکی از سرشناس‌ترین غایبان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران به شمار می‌رود، اما دلیل دعوت نشدن علیرضا یوسفی به اردو چیست؟

به گزارش ایرنا، علیرضا یوسفی دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۱۸ جوانان، قهرمان نوجوانان و جوانان جهان، یکی از غایبان سرشناس اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به شمار می‌رود. این اردو با حضور ۱۲ پولادمرد از ۳۱ فروردین‌ماه زیر نظر نواب نصیرشلال در فدراسیون وزنه‌برداری پیگیری می‌شود.

یکی از بدشانسی‌های یوسفی در یکسال گذشته مصدومیت در مسابقات قهرمانی آسیا بود که راه المپیک را بر روی وی سد کرد. یوسفی در مسابقات جینجو با مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرم رکورد جوانان جهان را به میزان ۷ کیلوگرم ارتقا داد و به نشان نقره دوضرب قهرمانی قاره کهن رسید. او در جینجو برای کسب نشان طلای دوضرب و مجموع پشت وزنه ۲۴۹ کیلوگرمی قرار گرفت اما در مهار آن ناموفق بود. تلاش برای مهار این وزنه موجب شد تا قهرمان المپیک ۲۰۱۸ جوانان چند ماه از میادین دور باشد.

مصدومیت و دوری وی از میادین، غیبت هرکول ایرانی در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان را در ریاض به همراه داشت و این پولادمرد عملا المپیک را از دست داد. البته یوسفی آذرماه سال ۱۴۰۲ با حضور در رقابت‌های جهانی جوانان در مکزیک وداع باشکوهی با این رده سنی داشت و به عنوان قهرمانی جهان رسید.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از وضعیت این قهرمان حکایت از آن دارد که یوسفی یک مصدومیت جزیی از ناحیه پا دارد و این مصدومیت موجب شد تا وی نتواند در مرحله جدید اردو تیم ملی حضور پیدا کند. البته کادر فنی بنا دارند تا یوسفی را پس از درمان به اردوی تیم ملی فرا بخواند.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران اکنون با ترکیبی از پولامردان جوان و باتجربه تشکیل شده و نفرات این تیم خود را برای بازی های المپیک و قهرمانی وزنه‌برداری جهان در منامه آماده می‌کنند.

یوسفی یکی از نفرات جوان دسته فوق سنگین به شمار می‌رود که تاکنون در رده‌های سنی افتخارات زیادی را برای ورزش ایران کسب کرده است. یوسفی همچنین مدال نقره قهرمانی آسیا را در حرکت دوضرب در کارنامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟