Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر و  شهادت حضرت زهرا(ع)آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صبح امروز(10بهمن) در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از خادمین حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم حضور داشتند.

 

در این مراسم بهرام سرمست با اشاره به ایام شهادت  حضرت فاطمه زهرا(ع) گفت:  زندگی آن حضرت سراسر درس و الگو برای همه ما بویژه بانوان است.

 

استاندار قم  همچنین با اشاره به دهه فجرافزود: در این ایام، بیش از 250 پروژه بااعتباری بالغ بر 5 هزار و 759 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

لازم به ذکر است مداحی مالکی نژاد در مدح ائمه معصومین(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت زهرا س فهما مسجد مراسم خطبه خوانی خطبه خوانی حرم حضرت معصومه س مدیران دستگاه های اجرایی استان خطبه خوانی خادمان حرم حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار