Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، یکصد و بیست و پنجمین جلسه کمیسیون بودجه با حضور اعضا و مشاورین کمیسیون و مدیران شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد.

حجت جذب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه پیشنهاد حق الجلسه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسسون ماده ۷۷ بیان کرد: رقم فعلی که اعضای کمیسیون‌ها برای حضور در جلسات دریافت می‌کنند حتی از شهرهای دیگر استان بسیار پایین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: در همین راستا پیشنهاد ارایه شده توسط وزارت کشور در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسسون ماده ۷۷ به ازای هر ۹۰ دقیقه حضور در جلسه به میزان یک چهلم و دبیران کمیسیون به میزان یک هشتادم حقوق شهردار  دریافت کنند.   همچنین در ادامه جلسه در خصوص اهدای ۶۰۰ متر مربع زمین به شرکت آب و فاضلاب جهت پمپاژ فاضلاب به تصفیه خانه پس از بحث و بررسی، با این درخواست به شرط رعایت الزامات استانداردهای محیط زیستی، بو و صدا و همچنین پیش بینی مکانی در همان سازه برای هیات قایقرانی موافقت شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه زمین شرکت آب و فاضلاب کمیسیون برنامه بودجه قایقرانی اعضای کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت