Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپین‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌های پیشبرد فروش را برای محصولات و خدمات شرکت شناسایی کنند. البته پیش از آنکه کمپین تبلیغاتی گسترش پیدا کند، باید جایگاه برند خود را در بازار و جایگاهی که می‌خواهد به آن دست یابد مشخص کنید.

سپس کمپین تبلیغاتی به‌گونه‌ای طراحی شود که ارزش‌ها، ویژگی‌ها و مزایای محصولات یا خدمات شما قبل از برگزاری کمپین حفظ شده و حتی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، کمپین‌های تبلیغاتی حوزه مد و لباس، بخشی از فرآیند طراحی کمپین‌های بازاریابی هستند که تمرکزشان بر انتشار پیام تبلیغاتی برندهای مختلف است.

لازم است این کمپین‌ها خدمات و محصولات یک برند را بازشناسی کنند و شرحی از خصوصیات و مزایای محصولات و خدمات همچون مزیت رقابتی یک برند نسبت به رقبا، تمرکز بر خصوصیات کلیدی مثل قیمت‌گذاری، تمرکز و توجه به چگونگی ایجاد ارزش‌افزوده نسبت به رقبا تهیه شود.

به عبارت دیگر دانستن این موضوع که مراد از تشکیل یک کمپین تبلیغاتی چیست، قصد دارد چه چیزی را بفروشد و چرا مردم باید پیرو آن تبلیغات محصولی را خریداری کنند، بسیار مهم است.

ضمن آنکه توجه به بازار هدفی که کمپین می‌خواهد شرکت و محصولاتی را از مسیر تبلیغات معرفی و ایجاد تقاضا کنید از اهمیت بسزایی برخوردار است. تعیین اینکه چه دسته‌ای از خریداران تمایل بیشتری به خرید یک محصول دارند و بعد تعیین و دسته‌بندی پرسونای مشتریان هدف با در نظر گرفتن ویژگی‌های جغرافیایی، سن، جنس، خانواده، درآمد، موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، الگوی خرید، هدف‌های خرید و علایق و درنهایت اینکه رشد و پیشرفت کار برند را چه کسانی هدایت خواهند کرد باید در اولویت توجه طراحان کمپین‌های تبلیغاتی باشد.

در همین راستا و نظر به اهمیت موضوع، کارگاهی دو روزه با عنوان "در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟ " از سوی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با همکاری مدرسه فروش ایران برگزار می‌شود.

ازجمله سرفصل‌های آموزشی این رویداد می‌توان به انواع کمپین‌ها، بودجه و محاسبات مالی کمپین، شعار کمپین و تبلیغ نویسی کمپین، برنامه‌ریزی زمان‌بندی و اجرای کمپین فروش، انواع تبلیغات، آشنایی با پنل پلتفرم‌های تبلیغاتی و ارائه نتایج، گزارش‌نویسی و مستندسازی اشاره کرد.

علیرضا امیری فلاح فعال دیجیتال برندینگ مد و پوشاک مدرس این کارگاه دوروزه است. کارگاه "در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟ " در روزهای سه‌شنبه ۱۵ بهمن و یکشنبه ۲۰ بهمن برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۲۱۴۹۳ تماس بگیرند.

کد خبر 4838416 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مد و لباس نمایشگاه مد و لباس صنایع فرهنگی کتاب و کتابخوانی گردشگری رایزنی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میراث فرهنگی ترجمه ادبیات خانه کتاب بازار نشر ادبیات کودک و نوجوان سردار سلیمانی جایزه کتاب سال ادبیات جهان انتشارات پیدایش کمپین های تبلیغاتی کمپین تبلیغاتی صنعت پوشاک کمپین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی

استاندار یزد نساجی و پوشاک از مهم‌ترین محورهای توسعه صنعتی در سند یزد نوین دانست و گفت: یکی از هدفگذاری‌های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در آئینی با حضور مهران فاطمی؛ استاندار یزد سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک در استان افتتاح شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه بازدید از نمایشگاه، به سبقه تاریخی یزد در حوزه هنر صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: حوزه نساجی و پوشاک؛ یکی از مهمترین محورهای توسعه صنعتی یزد و سند یزدنوین بوده و مسائل مربوط به آنها با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، خاطرنشان کرد: بخش نساجی و پوشاک از بهترین بخش‌هایی است که با جلب مشارکت مردم، می‌توان در آن جهش ایجاد کرد.

استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به حوزه نساجی و پوشاک، تصریح کرد: در راستای رونق فعالیت‌های این حوزه، ضمن ارائه تسهیلات مورد نیاز، پیگیری‌های لازم برای حل مسائل موجود به ویژه در حوزه صادرات انجام می‌شود.

فاطمی در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری در استان را حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: یکی از هدفگذاری‌های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی» است.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در همین راستا خاطرنشان کرد: در راستای تحقق هدف‌گذاری مذکور، حمایت‌های لازم از شرکت‌های فعال در این حوزه انجام خواهد شد.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری، استان یزد در حوزه صنعت نساجی، به روزهای اوج خود بازگردد و روز به روز گسترده‌تر شود.

کد خبر 750198

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید