Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:07:02 GMT

کاریکاتور/ پاسخ جالب به طرح معامله قرن ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۴۱۷۴

کاریکاتور/ پاسخ جالب به طرح معامله قرن ترامپ

فعالان در فضای مجازی در قالب کاریکاتور به طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن پاسخ داده‌اند. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه هشتم بهمن در حضور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح ادعایی خود برای حل و فصل سیاسی در منطقه خاورمیانه که به «معامله قرن» شهرت یافته است رونمایی کرد؛ طرحی که شامل ایجاد دولتی فلسطین به شکل مجمع الجزایری، که پایتخت آن «در بخشی از مناطق قدس شرقی» خواهد بود و شهر قدس نیز پایتخت بلامنازع اسرائیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ در این مراسم مدعی شد که طرح معامله قرن برای طرفین (فلسطین و رژیم صهیونیستی) یک راهکار دوکشوری است و یک معامله برد-برد است. با وجود ادعای ترامپ مبنی بر اینکه در این طرح منافع فلسطینی‌ها نیز لحاظ شده است، مقامات فلسطینی تأکید کردند که این طرح یک طرح کاملاً یکطرفه بوده و فلسطینی‌ها هرگز زیر بار آن نخواهند رفت.

فعالان در فضای مجازی به شیوه‌های مختلف از جمله در قالب کاریکاتور به توطئه جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع و سازشکار  عرب واکنش نشان  داده‌اند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1128/CT9

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه