Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران با دو دستور جلسه نخست در خصوص مشکلات اتحادیه دام و طیور و آبزیان در حوزه تأمین سوخت به موقع و سهمیه بندی عادلانه و همچنین دستور دیگری درباره محدودیت و یا ممنوعیت راه اندازی واحدهای جدید تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و واحدهای مرغداری و کشتارگاه دراستانداری مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد حسین زادگان در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران که امروز در استانداری این استان برگزار شد، با طرح لغو صدور مجوز جدید برای واحدهای خوراک دام در استان به دلیل اشباع میزان تولید مخالفت کرد و

لغو صدور مجوز برای ایجاد واحدهای خوارک دام باعث انحصار در این حوزه و از بین رفتن رقابت می شود.

وی افزود: تولیدکنندگان  خوراک دام ما باید با افزایش میزان کیفیت محصول و بهره گیری از تکنولوژی نوین و کاهش قیمت ها، مصرف کنندگان را تشویق به استفاده از خوراک دام و طیور صنعتی کنند.

رئیس شورای گفتگوی دولت  و بخش خصوصی مازندران گفت : دلیل متوقف شدن 20 واحد تولیدی خوراک دام و طیور استان مورد بررسی و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

وی خواستار شد تا سازمان صنعت،معدن و تجارت وضعیت موجود واحدهای تولیدی ظرفیت خوراک دام ،طیور و آبزیان استان مازندران را بررسی کند تا در مورد صدور یا عدم صدور مجوز برای این واحدها تصمیم گیری شود.

حسین زادگان تصریح کرد: در کشورما نیز تصدی گری دولت رو به کاهش است و بخش خصوصی به دنبال فعالیت بیشتر درتمام امور است و صرفا کسانی می توانند در این شرایط ادامه فعالیت داشته باشند که کالاهای تولیدی خود را رقابتی تر داشته باشند.

وی افزایش کیفیت تولیدات،کاهش قیمت متناسب با بازار را لازمه ایجاد یک بازار رقابتی دانست و شرایط صدور مجوز برای واحدهای جدید خوراک دام، طیور و آبزیان را به داشتن تکنولوژی جدید  دانش و نداشتن مشوق های سرمایه گذاری از جمله تسهیلات ارزان قیمت عنوان کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کشور بخش خصوصی جهاد کشاورزی خوراک دولت بخش خصوصی مازندران خوراک دام و طیور صدور مجوز طیور و آبزیان گفتگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا

در ادامه اقدامات رژیم تل آویو علیه آژنس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) این رژیم قصد دارد مانع ورود کمیسر کل آنروا به فلسطین اشغالی شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که «موشه آربل»، وزیر امور داخلی کابینه نتانیاهو قصد دارد تا از اعطای ویزا به «فیلیپه لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برای سفر به سرزمین‌های اشغالی خودداری کند.

واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزهشکست رژیم صهیونیستی در اجماع سازی علیه آژانس امدادرسانی آنروا

 فیلیپ لازارینی، دو هفته پیش گفته بود که یک «تلاش بدخواهانه» برای پایان دادن به عملیات این آژانس در غزه وجود دارد.

لازارینی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها پیامدهای جدی برای صلح و امنیت بین المللی خواهد داشت، گفت: «اسرائیل به دنبال پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است و بارها درخواست برای ارسال کمک به شمال نوار غزه را رد کرده است».

آنروا بزرگ‌ترین بازوی سازمان ملل برای کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان به حساب می‌آید که در حوزه‌هایی نظیر ساخت و اداره مدارس، مراکز درمانی و سکونت‌گاه برای پناهجویان فعال است. شمار کارکنان این آژانس امروزه از 13 هزار نفر فراتر رفته و در حال حاضر هنوز حدود 3 هزار نفر از آنان در داخل نوار غزه به کمک‌رسانی مشغول هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا