Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:51:54 GMT

آذرخش بدنبال شکست ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۷۶۳

آذرخش بدنبال شکست ذوب آهن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ده صبح روز جمعه یازدهم بهمن ماه میزبان ذوب آهن اصفهان است.

آذرخش زاگرس شیراز تا پایان هفته چهاردهم با ۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد و ذوب آهن اصفهان با ۱۵ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شقایق نوری زاده بازیکن آذرخش زاگرس شیراز در خصوص این دیدار گفت: در این هفته تمرینات منظم و منسجم تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه برای بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن از آمادگی خوبی تیم برخوردار است.

او بیان کرد: تیم ذوب آهن در نیم فصل فصل مثل تیم ما در کادرفنی و بازیکنان با تغییراتی روبرو شد و مطمئنا تیم آذرخش زاگرس شیراز هم با تغییرات مثبتی که در نیم فصل داشت بدنبال برد بازی با نماینده اصفهان است و بی شک حریف دست و پابسته‌ای برای ذوب آهنی نخواهیم بود.

در هفته چهاردهم ذوب آهن اصفهان با سه گل مغلوب هیات فوتبال البرز شد و آذرخش زاگرس شیراز با هفت گل نتیجه را مقابل شهرداری سیرجان واگذار کرد.

قضاوت بازی آذرخش زاگرس شیراز و ذوب آهن اصفهان را مهناز ذکایی داور سرشناس کشورمان و کمک هایش آتنا لشنی و زینب منادیان بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال آذرخش زاگرس ذوب آهن آذرخش زاگرس شیراز ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا