Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:01:48 GMT

افتتاح ۹۷ پروژه همزمان با دهه فجر در لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۸۵۴

ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری خواهد رسید.

سیروس شفقی، در نشست خبری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه دهه فجر بخشی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: ایران اسلامی در اوج تسلط های شرق و غرب بر کشور عزیزمان با هدایت های بنیانگذار انقلاب اسلامی و در سایه اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در شش سال استقرار دولت تدبیر و امید در مناسبت های دهه فجر و هفته دولت جمعا ۱۶۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود افتتاح شده است.

فرماندار لنگرود، پروژه های عمران شهری و روستایی، پروژه های مخابراتی، توسعه و بهسازی شبکه های ارتباطی و ... را از مهمترین طرح های افتتاحی در ایام الله دهه فجر در شهرستان لنگرود عنوان و تصریح کرد: لنگرود یکی از شهرستان های موفق در حوزه پروژه های عمرانی است.

شفقی تصریح کرد: پروژه های ملی بسیار مهمی در شهرستان لنگرود هم اکنون در حال اجرا است که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان با همت دستگاه ها در دست احداث هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی در طول چهل سال از عمر انقلاب همواره با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات که نماد پایداری و مقاومت نظام بوده است در سرنوشت کشور خود دخیل هستند.

فرماندار لنگرود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در برگزاری انتخابات باشکوه یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه اراده عمومی ملت است.

شفقی با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات در لنگرود اضافه کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۵۲ شعبه در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع شعبات در نظر گرفته شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود، ۳۴ شعبه سیار اعم از شهری و روستایی است، یادآور شد: زمینه استفاده از دستگاه احراز هویت در راستای برگزاری انتخاباتی سلامت تر مورد استقاده قرار می گیرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دهه فجر پروژه با اعتباری بالغ برگزاری انتخابات فرماندار لنگرود انقلاب اسلامی ۹۷ پروژه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور ضمن تقدیر از استاندارها در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وزیر کشور افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می‌شمارند و از این رو تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

وحیدی در بخش دیگری از این نشست، استانداران، گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیش رو با تاکید بر ماموریت‌های استانی ارائه کردند و به بحث گذاشتند.

وی آسیب‌های اجتماعی را در کنار استحکام اقتصادی و مسئله عدالت سه مسئله اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حتی در اولویتی بالاتر از مسائل امنیتی و سیاسی قرار می‌گیرد و از این رو توجه دو چندانی را می‌طلبد.

وزیر کشور با اشاره به مسئولیت وزارت کشور در زمینه آسیب های اجتماعی عنوان کرد: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمّی هستیم که نه‌تنها خصوصیات خاص هر استان و شهر در نظر گرفته شده باشد بلکه دارای انسجامی در روش باشد تا طرح به شکل ملی اجرایی شود.

وحیدی وظیفه استانداری‌ها را متولّی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: استانداری‌ها نمی‌توانند با تصدی‌گری در امور اجتماعی نقش مناسب و متناسب خود را در این حوزه انجام دهند. از این رو باید نهادهای واسطه‌ای تقویت شوند تا بتوانند با تقدم رویکرد پیشینی و پیشگیری بر رویکرد پسینی و درمانی، کاهش و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به ثمر رسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان