Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: دومین کارگاه آموزشی تخصصی و عملی چوب و رزین شرق گیلان به مدت دو روز  ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در لنگرود برگزار می‌شود.

او با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان لنگرودی از نخستین  کارگاه آموزشی چوب و رزین در این شهرستان، افزود: این کارگاه آموزشی به همت جمعی از هنرمندان گروه وارنا با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لنگرود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه، مدرس این کارگاه آموزشی مهدی مهدی زاده دارای گواهینامه دوره مهارت آموزی تزئینات رزینی و آبستره از آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی خط کش تهران است، گفت: در این کارگاه آموزشی دو روزه، شناخت مواد اولیه، ساخت قطعات دکوراتیو، زیورآلات چوب و رزین، زیورآلات پایه برنجی، کار با قالب سیلیکونی، ساخت صفر تا صد زیورآلات رزینی، شناخت تمام رنگ‌های کاربردی، اصول حباب گیری و آموزش تخصصی سلولی آبستره اکرلیک آموزش داده می‌شود .

سهراب مقدسی با بیان اینکه، کار با رزین کاری بسیار زیبا و سودآور و یکی از زیرشاخه‌های هنر‌های تجسمی است، افزود: تهیه همه مواد مصرفی در این کارگاه آموزشی برعهده مسئول گروه هنری وارنا بوده و متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند با ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی، آدرس دقیق پستی و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، در این دوره ثبت نام کنند.

او افزود: با پیشنهاد مدرس و مسئول گروه هنری وارنا در خصوص تقارن برگزاری این کارگاه آموزشی با ایام مبارک دهه فجر و نیز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قرار شده است بانوان شرکت کننده در این کارگاه دوروزه از تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی در پرداخت شهریه برخوردار شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۱۳۴۳۱۱۸۲ و ۴۲۵۲۳۱۰۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی وزرات ارشاد کارگاه آموزشی چوب و رزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل