Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس شفقی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مهمترین این طرح شامل پروژه های مخابراتی و توسعه و بهسازی شبکه های ارتباطی، پروژه های عمرانی شهری و روستایی است که با اجرای آنها برای ۳۳۵ نفر اشتغال موقت و برای ۲۰نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح ها بسیاری از پروژه ها و برخی از طرح های بزرگ شهرستان در طی یک سال اخیر  مانند سدلاستیکی گالش کلام با حضور وزیر نیرو در این شهرستان به بهره برداری رسیده است و برخی از طرح های بزرگ نیز درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنگرود اظهار داشت:در اجرای طرح های عمرانی امسال تاکید بر این بود که کیفیت فدای کمیت نشود چنانکه طرح های بسیاری می توانستند جزو  طرح های افتتاحی دهه فجر جای گیرند اما به دلیل اینکه درصدی از کار آنها باقی مانده بود، بهره برداری آنها با اتمام صددرصدی به بعد موکول شدند.

وی یادآورشد: ۱۷جشن ویژه دهه فجر هم در شهرستان لنگرود پیش بینی شده است که برای ایجاد نشاط و شادی در این ایام در شهرستان اجرا می شود.

شفقی تصریح کرد : لنگرود یکی از شهرستان های موفق در اجرای طرح های عمرانی گیلان است که طرح های ملی زیادی با رقم برآوردی بیش ازهفت هزار میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجراست و امیداست با همت دستگاه ها و دست اندرکاران بتوانیم شاهد اتمام این طرح ها در آینده ای نزدیک باشیم.

فرماندار لنگرود اظهارداشت: طرح های سنگینی مانند منطقه ویژه اقتصادی، بندرمسافری دریایی، دو بیمارستان ۱۳۷تختخوابی شهیدحسین پور لنگرود و ۶۴تختخوابی کومله در این شهرستان در دست اقدام است که احداث آنها با پیشرفت بسیار بالا در مرحله پایانی قرار دارد.

وی گفت:علاوه بر اینها، اجرای برخی از طرح ها با مشارکت بخش خصوصی و یک مورد سرمایه گذاری خارجی در این شهرستان نیز در دست اقدام است که انجام آنها می توانند اشتغالزایی بالایی در شهرستان ایجاد کنند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ تاکنون یک هزار و ۶۷۲ طرح با اعتباری بیش ازپنج هزار و ۹۰میلیارد ریال در این شهرستان هزینه اجرا شده است.

شهرستان لنگرود با بیش از ۱۴۰هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، اتاقور و کومله در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بخش خصوصی بیمارستان دهه فجر سرمایه گذاری شهری و روستایی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود برخی از طرح ها بهره برداری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان