Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی / Willy Wonka & the Chocolate Factory» به کارگردانی مل استوارت محصول سال 1971 است. داستان این فیلم فانتزی درباره ویلی وانکا است که قصد دارد برای اداره کارخانه شکلات سازی شگفت انگیزش جانشین پیدا کند. جین وایلدر، جک آلبرتسون، پیتر اوستروم، جولی داون کول، دنیس نیکرسن، اد پک، گونتر مسنر و روی کینیر در این فیلم مقابل دوربین آرتور ایبتسون بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسلی بریکوس و آنتونی نیولی موسیقی متن این فیلم را ساختند که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه حمله به آرامکو حسن باقری معامله قرن کروناویروس علی دیواندری محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ویدیو موزیک ویدیو موسیقی موسیقی فیلم موزیک فیلم موزیک متن موسیقی متن کارخانه شکلات سازی ویلی وانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)