Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، سردار محمدرضا فلاح زاده در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و چهارشهید گمنام تدفین شده در استان یزد، اظهار کرد: تمام مردم مظلوم جهان در حال حاضر خونخواه سپهبد سلیمانی هستند و این خون پاک زمینه ای برای ترک دشمنان اسلام از منطقه خاورمیانه است.
وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی با شناخت درست دشمن را به ذلت کشاند و پس از جنگ هم توطئه دشمنان در شرق کشور را خنثی و امنیت را برای نقاط مختلف تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس به جنایت داعشی در حق کودکان مظلوم اشاره  و تاکید کرد: حاج قاسم این جنایتکاران به خوبی شناخت و به مقابله با آنان پرداخت تا آنها به ذلت و خواری کشیده شدند.
سردار فلاح زاده تصریح کرد: حاج قاسم امنیت را برای کشورمان به ارمغا آورد و او همراه سربازی راه ولایت بود و اجازه نداد تا دشمنان به اهداف پلید خود در خصوص ایران دست پیدا کنند.

46

کد خبر 1347463

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است