Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:27:19 GMT

شکست ذوب آهن مقابل پالایش نفت

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۷۷۹۴

شکست ذوب آهن مقابل پالایش نفت

ایسنا/اصفهان هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال با شکست ذوب آهن مقابل تیم پالایش نفت آبادان همراه بود.

تیم های ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال امروز (پنج شنبه ۱۰ بهمن) از ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه ملت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ مغلوب پالایش نفت آبادان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم‌ ذوب آهن سیامک ترابی‌خواه، مجتبی رجایی، محمد زارعی، جاناتان داگ‌بو، حسین مکاریان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوش دونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری و نمانیا بسوویچ بازی کردند.

 برای تیم پالایش نفت آبادان محمد شهریان، مهدی مرادی‌نسب، نیما عامرپور، وحید حاجیان، سعید محمدی، سعید داور پناه، هادی ثابتی نژاد، رضا رنجبر، مهدی ترابی، سهیل شغیب، محمد خالقی‌فر و بابک نظافت به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا، ذوبی‌ها بازی را خوب شروع کردند و با  ۶ امتیاز از حریف خود پیش افتادند، اما آبادانی‌ها رفته رفته خود را پیدا کردند و این اختلاف را کاهش دادند. در پایان کوارتر نخست این تیم ذوب آهن بود که با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ پیروز شد.

در کوارتر دوم این پالایشی‌ها بودند که با تکیه بر پرتاب‌های خوب ۳ امتیازی خود و استفاده از اشتباهات تیم ذوب آهن توانستند امتیازات از دست رفته را جبران کنند و نیمه نخست را با نتیجه ۳۵ بر ۲۹ بر ذوب آهن غلبه کنند.

ذوبی‌ها در کوارتر سوم در حمله اشتباهات فراوانی داشتند و پالایشی‌ها به خوبی از حملات خود استفاده کردند و توانستند با نتیجه ۵۱ بر ۴۰ ذوب آهن را در این کوارتر نیز مغلوب کنند.

شاگردان حاتمی که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی مغلوب تیم پالایش نفت آبادان شوند در کوارتر پایانی تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما نتوانستند به پای حریف خود برسند و در پایان با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ در این بازی شکست خوردند.

حواشی
* این دیدار قرار بود ساعت ۱۷ آغاز شود، اما به دلیل اینکه بازی تیم های ذوب آهن و سایپا در لیگ برتر والیبال بانوان طولانی شده بود، با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* ایمان زندی بازیکن تیم‌ ذوب آهن که به دلیل مصدومیت در چند دیدار اخیر تیمش را همراهی نکرد در این بازی نیز به دلیل مصدومیت غایب بود و از نزدیک نظاره‌گر بازی تیمش بود.

* حدود ۴۰۰ تماشاگر زن و مرد این بازی را در سالن ملت اصفهان تماشا کردند.

* جواد داوری رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان به همراه برخی پیشکسوتان بسکتبال اصفهان از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

*‌در کوارتر سوم‌ مهران حاتمی و نیمکت‌نشینان ذوب آهن به شدت به تصمیمات داوری معترض بودند و به دلیل اعتراضات مکرر هواداران ذوب آهن برای دقایقی وقفه در بازی ایجاد شد.

* در اواخر کوارتر سوم داور مسابقه به دلیل اعتراضات هواداران ذوب آهن برای دومین بار برای دقایقی در بازی وقفه ایجاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن اصفهان پالایش نفت آبادان تیم پالایش نفت آبادان تیم ذوب آهن کوارتر سوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ

از آخرین شکست لوس‌بلانکوس مقابل باشگاه آلمانی 12 سال می‌گذرد.

طرفداری | رئال مادرید به رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ رسید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

با تساوی مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید به رکورد 8 بازی متوالی بدون شکست مقابل باواریایی‌ها رسید. از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 8 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و 2 تساوی).

نتایج 8 تقابل اخیر بایرن مونیخ و رئال مادرید رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 0-4 رئال مادرید بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید  رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی