Web Analytics Made Easy - Statcounter

این شورا در اطلاعیه‌ای به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تاکید کرد: با عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر؛ به شکرانه نعمت بی‌بدیل انقلاب شکوهمند اسلامی؛ در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) در اجرای سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در آستانه طلیعه چهل و دومین پگاه عزت؛ آزادی و شرافت، مردم ولایتمدار و انقلابی خراسان جنوبی همگام با امت فجرآفرین و عزیز ایران اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌های استوار و باصلابت، با تأسی از شهدای عزیز بهمن خونین و انقلاب اسلامی و شهدای عزیز مدافع حریم و حرم به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ وفاداری خویش را به مکتب روح‌بخش خمینی کبیر (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تا آخرین قطره خون خود اعلام داشته و در پاسداشت این نعمت الهی که به برکت خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن و صبر و استقامت تحسین‌برانگیز خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران حاصل شده؛ در این مسیر متعالی خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصت مغتنم و گرانبهایی است تا آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود تا نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده ایران و بدخواهان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی نقش برآب شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از تمامی مردم غیرتمند، انقلابی و ولایتمدار خراسان جنوبی دعوت می‌نماید تا با حضور آگاهانه و چشمگیر خود در ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی که به عنوان ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام نامگذاری شده است؛ ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای والامقام، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار بزنند.

براساس این اطلاعیه ویژه برنامه سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مرکز استان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی روز شنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی (ره) بیرجند برگزار می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی نیز محدودیت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن در بیرجند را اعلام کرد.

سرهنگ علیرضا عباسی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد با عنایت به برگزاری مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و به منظور تسهیل در عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی را اجرایی کند.

وی به شهروندان توصیه کرد در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند و از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب منازل و پارکینگ شهروندان و مسیرهای اعلام شده جدا خودداری کنند.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در میدان امام (ره) و مسیرهای منتهی به این میدان از فاصله ۱۰۰ متری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا پایان مراسم، ممنوعیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان فلسطین تا میدان امام (ره)، ممنوعیت تردد در میدان آزادی تا میدان امام (ره)، ممنوعیت تردد در تقاطع مصلی تا میدان امام (ره) و ممنوعیت تردد در خیابان حکیم نزاری حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام (ره) است.

نظیر این آیین در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امام خمینی(ره) دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امام خمینی ره دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امام خمینی ره دهه فجر ورود تاریخی حضرت امام خمینی محدودیت های ترافیکی ممنوعیت تردد انقلاب اسلامی میهن اسلامی جمهوری اسلامی میدان امام تا میدان امام خراسان جنوبی سالروز ورود ۱۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود