Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفقی از افتتاح ۹۷ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در لنگرود همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، 《 سیروس شفقی》 در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز( پنج شنبه_ ۱۰ بهمن) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: فجر بخشی از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است که در اوج تسلط قدرت های شرق و غرب با هدایت معمار کبیر انقلاب رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار لنگرود با بیان اینکه استقلال و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در سایه اتحاد، همدلی و ایستادگی ملت  و به برکت خون شهدا محقق شد، تصریح کرد: امروز در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های مختلفی در سطح روستاها و شهرستان ها به بهره برداری رسید.

 

وی از افتتاح ۹۷ پروژه با اعتباری ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تا کنون هزار و ۶۷۲ پروژه با اعتبار ۵۰۹ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

 

فرماندار لنگرود ضمن تاکید بر کیفیت پروژه های افتتاحی و اینکه بسیاری از پروژه های ملی در مراحل انتهایی بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: عمده ترین پروژه های افتتاحی امسال در حوزه مخابرات و توسعه و بهسازی شبکه های ارتباطی، عمران شهری و روستایی، برق و ... است.

 

**مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده اراده عمومی یک ملت و نماد پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، گفت: ۴۰ سال مشارکت مردم در انتخابات به برکت انقلاب اسلامی است و مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده اراده عمومی یک ملت و نماد پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

 

شفقی با اشاره به اینکه فرآیند زمانبندی انتخابات در شهرستان تا به امروز به خوبی پیش رفته و شاهد همدلی خوبی بین هیات اجرایی، نظارت، بازرسی هستیم، اذعان کرد: ۱۵۲ شعبه در شهرستان لنگرود به صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت  و بانک اطلاعاتی در ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و نشست های مختلفی نیز در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخاب انجام شده است.

 

فرماندار لنگرود ضمن تاکید بر رعایت مر قانون در انتخابات و رعایت حق الناس آرای مردم، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و کارمندان دولت باید از جانب داری از نامزد خاصی پرهیز نموده و اصل بی طرفی را رعایت کنند.

 

شفقی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات سه هزار و ۳۴۰ نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی شعبات و پشتیبانی در شهرستان دخیل هستند، افزود: خبرنگاران باید فضای روانی مثبت توام با رقابت سازنده و پرهیز از هرگونه اقدامات منفی را فراهم کنند.

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فرماندار لنگرود دهه فجر نشست خبری مشارکت حداکثری میلیارد تومان بهره برداری رسید فرماندار لنگرود بهره برداری انقلاب اسلامی ۹۷ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور