Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم در پیامی به مناسبت دهه مبارک فجر بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی همچون چراغی فروزان، راه و مسیر حرکت کشور به‌سوی استقلال، آزادی، اقتدار و سربلندی را هموار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده است: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید استقلال و آزادی، تجلی غلبه نور ایمان بر ظلمت و تاریکی و مصداق عینی تغییر سرنوشت ملت‌ها از نگاه قران کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنوشت‌سازترین مقطع تاریخ این کشور که پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان معجزه بزرگ قرن، بساط رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت را برچید و همچون چراغی فروزان، راه و مسیر حرکت کشور به‌سوی استقلال، آزادی، اقتدار و سربلندی را هموار کرد.

پیام ادامه یافته است: انقلابی بی‌نظیر، مبتنی بر ارزش‌ها و الگویی بی‌بدیل از یک انقلاب مردمی و برخوردار از پشتوانه مرجعیت دینی که در ۴۱ سال سپری‌شده از حیات آن و با اتکا به مشارکت و همراهی مردم، به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی نظام و رمز اقتدار، آرامش و امنیت کشور توانسته است باقدرت و صلابت هر چه تمام، در برابر همه توطئه‌ها، فشارها و کارشکنی‌های جبهه استکبار و قدرت‌های شیطانی ایستادگی کرده و دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری را به ارمغان آورد.

امروز هم ملت آگاه و همیشه درصحنه ایران اسلامی با همان شور و طراوت بهمن ۵۷ و با امید به فرداهای بهتر، حفظ اتحاد و همدلی و تقویت مؤلفه‌های انسجام بخش را زمینه‌ساز تداوم عزت، اقتدار و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی و ضامن عبور سربلندانه از شرایط دشوار کنونی دانسته‌اند. و با حضور و مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و تجلی مشروعیت مردمی نظام و نیز راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن بیعت مجدد با انقلاب اسلامی، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دل‌بستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

پیام حاکیست: ضمن تبریک چهل و یکمین فجر نورانی انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی استان قم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرمان‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر استاندار قم ایام الله دهه فجر مسیر حرکت کشور به سوی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات