Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا : دادستان کل کشور درباره قیمت بنزین و دستگیری خواننده ایرانی سبک رپ توضیح داد.

به گزارش رکنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر فرجام پرونده سقوط هواپیما اوکراینی بیان کرد: پرونده در حال رسیدگی است و علت آن نیز پیچیدگی موضوع است.

وی افزود: توسط کارشناسان مختلف این پرونده در حال بررسی است و اگر پس از بررسی به نتیجه رسیدیم نتیجه این اقدامات به زودی به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور در خصوص پرونده افزایش قیمت بنزین در کشور نیز بیان کرد: هر فردی در هر سمتی اگر مرتکب به خطایی شود مورد بازخواست و محاکمه قرار خواهد گرفت.

او در خصوص دستگیری خواننده ایرانی سبک رپ که در کشور ترکیه دستگیر شده است نیز متذکر شد: مقدمات بازگشت این خواننده به زودی فراهم خواهد شد.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو عصر چهارشنبه در کشور ترکیه توسط پلیس اینترپل بازداشت شده و به گفته مسئولین ناجا قرار است به زودی مقدمات تحول این مجرم به کشور ایران فراهم شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی خواننده پلیس اخبار حوادث بنزین پرونده سقوط دادستان کل کشور اوکراینی عکس فیلم دانش آموز تتلو ایران عجیب دختر شیطان معلم همه فن حریف دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای منتشرشده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست ۲۰۲۴ به یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است. در سه ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته، ۹۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت ۴۱ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به ۵۴۷ میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۸۱۷ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل، ۷۰۱ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

براساس این گزارش، مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

کد خبر 6093986 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو