Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،طاهر بخشایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی، با شعار " انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاوت " در سطح استان برگزار می‌شود؛ گفت: این دهه فرصتی دوباره برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق و حمایت از آرمان‌های انقلاب شکوهمند و امام راحل و مقام معظم رهبری و ارج نهادن به مقام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی است و اصحاب رسانه نقش بسزایی در آگاهی بخشی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بخشایی با اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ گفت: حضور چشمگیر و حداکثری مردم در مراسمات ویژه دهه فجر و بویژه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و مراسم چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و انتخابات دوم اسفند ماه، مشت محکمی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب است.   او در ادامه در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر گفت: در سطح استان ۱۷ ستاد در قالب ۲۲ کارگروه تخصصی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال تشکیل شده است که ۴۶۸ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت را برگزار می‌کنند.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه همزمان با روز شنبه ۱۲ بهمن و در لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است؛ بیان کرد: اجرای رژه موتور سواران، حرکت ۴۱ دستگاه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب از مسیر فرودگاه ارومیه به باغ رضوان و حضور در مزار شهدا، به صدا در آوردن زنگ انقلاب همزمان با ساعت ورود امام به میهن در مدارس و در ارومیه بصورت بصورت نمادین در مدرسه شاهد گل نرگس از جمله برنامه‌های ویژه نخستین روز دهه فجر می‌باشد.   بخشایی برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی، دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید، آغاز طرح پایش خانواده شهدا، بصدا در آمدن ناقوس کلیسا‌ها توسط عاشوریان در لحظه ورود امام به میهن، همایش تبیین زنان در بیانیه گام دوم انقلاب، همایش روحانیون و طلاب شیعه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان برشمرد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینان مناطق محروم خدمات پزشکی دهه فجر تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی انقلاب اسلامی ورود امام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور