Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:41:45 GMT

لزوم تلاش برای ورود قرآن به متن زندگی انسان‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۰۷۶۷

لزوم تلاش برای ورود قرآن به متن زندگی انسان‌ها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی در بازدید از هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان اصفهان گفت: باید تلاش کرد تا قرآن وارد متن زندگی انسان‌ها شود.

«محمدمهدی احمدی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان اصفهان گفت: استان اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی ظرفیت بسیار خوب و بالایی داشته و اکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در سطح استان و بیش از ۶۵۰۰ نفر در شهرستان اصفهان در آزمون قرآن و عترت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه حضور بالای فعالان قرآنی در آزمون قرآن و عترت نشان از ظرفیت بالای اصفهان در حوزه قرآنی دارد، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از ظرفیت بالای اصفهان استفاده کرده و شرایط رشد جوانان و فعالان قرآنی را فراهم نمایند و از این ظرفیت برای اصلاح فرهنگ عمومی استفاده کنند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان در حوزه قرآنی به مفاهیم قرآن توجه کنند و موضوعات قرآنی موثر در سبک زندگی را به گونه‌ای منتقل نمایند تا راهنمای عملی برای مردم و فعلان قرآنی باشد.

 

احمدی با بیان اینکه قصص قرآنی جوهره نمایشی دارد که می‌توان در زمینه نمایش از آنها بهره برد، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا قرآن وارد متن زندگی انسان‌ها شود و سبک زندگی انسان‌ها بر آن اساس شکل بگیرد./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما دهه فجر شهادت حضرت فاطمه زهرا س ایام فاطمیه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت زهرا س رویداد ملی فهما هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت محمدمهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اصفهان قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه