Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی روز جمعه وزش باد استان را فرا می‌گیرد، افزود: سرعت وزش باد به ویژه در بعد از ظهر امروز تند و به صورت لحظه‌ای شدید انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت جمعه سامانه ناپایداری وارد استان خواهد شد، یادآور شد: با نفوذ این سامانه به تدریج آسمان ابری شده، سرعت وزش باد کاهش یافته و بارش باران و برف آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: بارش‌ها ابتدا به صورت باران بوده و در ادامه از قبل از ظهر شنبه با توجه به کاهش نسبی دمای هوا که بین ۳ تا ۵ درجه خواهد بود، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش‌ها تبدیل به برف خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه تمرکز فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود، افزود: این سامانه تا اواخر وقت فردا شنبه در استان فعال بوده و اوایل صبح روز یکشنبه هفته آتی از استان خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: با خروج این سامانه کاهش ابر، افزایش نسبی دما در طول روز و وزش باد گاهی تند تا اواخر هفته آینده در استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در پایان کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته را منفی ۹ درجه در فرودگاه اردبیل و ۵ درجه زیر صفر در شهرستان کوثر عنوان کرد.

کد خبر 4840112

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف سیاوش محمدی هواشناسی اردبیل دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 گرگان قزوین شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان زلزله یاسوج بیرجند وزش باد ۵ درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش دمای هوا در استان
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • تداوم بارش باران در خوزستان