Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام معاون ورزشی و عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال، نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست. این مدافع 33 ساله بلغاری سال ها در پست مدافع وسط بازی کرده ولی گاهی در دفاع راست هم به میدان رفته است.

به گزارش قدس‌آنلاین، امیر سلطانی، معاون ورزشی و عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: مراسم پیراهن نیکولای بودوروف صبح شنبه با حضور اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع 182 سانتی عمده دوران فوتبالش را در بلغارستان گذرانده و برای سه تیم پیرین، لیتکس و زسکا صوفیه بیش از 300 بازی انجام داده. مهم ترین تجربه خارجی نیکولای بودروف ، دو فصل حضور در فولام انگلیس است که با این تیم در چمپیون شیپ حضور داشت و 41 بار هم برای فولام به میدان رفت. او در فولام، همبازی عادل شیحی هافبک اسبق آبی ها بود. البته این مدافع بلغاری در آن مقطع در این تیم لندنی فیکس بود اما شیحی یک نیمکت نشین دائمی بود. شیحی همان بازیکنی است که با شکایت از استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها را بست.

بودروف مدتی هم به صورت قرضی به فوتبال دانمارک رفت.

او در سن 24 سالگی برای اولین بار به تیم ملی بلغارستان که هدایتش را لوتار ماتئوس آلمانی بر عهده داشت دعوت شد. بودروف در مجموع 49 بار با پیراهن تیم ملی بلغارستان به زمین رفته. او آخرین بار در شکست 4-0 مقابل انگلیس 65 دقیقه بازی کرد.

 دو گل ملی حاصل کار نیکولای بوده؛ یکی در سال 2014 به نروژ و دیگری در سال 2018 به قزاقستان که در این آخری، بلغارستان با گل دقیقه 94 بودروف بازی را با نتیجه 2-1 برد.

 بودروف با اینکه قامت خیلی بلندی ندارد ولی در ضربات ایستگاهی به خط حمله می آید و در دوران فوتبالش تا به حال 14 گل زده.

 زسکا با اینکه یکی از تیم های قدیمی و پرافتخار بلغارستان است اما در سه فصل گذشته مدام مربی عوض کرده و نیمکت ناپایداری داشته به طوری که در این مدت 6 مربی دائم و 2 مربی موقت داشته! مربیان قدیمی همگی به بودروف اعتماد داشتند اما با ورود میلوش کروسچیچ، بودروف نیمکت نشین شد و در نیم فصل اول امسال، در لیگ فقط 2 بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

نکته جالب اینکه بودروف با زنجیره دفاع 3 نفره که استقلال از آن استفاده می کند، بیگانه نیست و مدت ها در تیم زسکا صوفیه با همین روش بازی می کرد.

این مدافع 33 ساله هیچ وقت مصدومیت طولانی مدتی نداشته و بیشترین زمانی که به خاطر آسیب دیدگی پشت خط مانده، 2 ماه بوده.

شماره محبوب بودروف شماره 5 است که در تیم ملی بلغارستان و زسکا صوفیه همین پیراهن را بر تن کرده البته او در فولام شماره 6 می پوشید .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال فصل نقل و انتقالات تیم ملی بلغارستان باشگاه استقلال زسکا صوفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد قعرنشین میزبانی کرد و در دیداری سخت با نتیجه 4-2 برنده شد.

یونایتد دو بار از حریفش عقب افتاد و نتیجه را با گل‌های هری مگوایر و برونو فرناندز به تساوی کشاند که در دقایق 81 و 85 با گل فرناندز و پاس گل این ستاره پرتغالی به راسموس هویلوند، شیاطین سرخ در بازی خانگی با کسب سه امتیاز ورزشگاه اولدترافورد را ترک کردند.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت:"ما دو گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. باید مقاومت‌مان را نشان می‌دادیم. فقط مربوط به امروز نبود، بازیکنانم روحیه جنگندگی دارند."

درخشش برونو فرناندز؟

او فرم شگفت انگیزی دارد. این همان چیزی است که ما از شماره 10 خود انتظار داریم. او بسیار سازگار است و خوب بازی می‌کند.

واکنش تیم به عقب افتادن؟

آیا حتی کمی وحشت در چهره بازیکنان دیدید؟ نه، نه، ما خیلی خونسرد بودیم. در طول بازی به موقعیت‌سازی ادامه دادیم.

در 15 دقیقه پایانی در بهترین فرم ممکن بودید؟

نه، 70 دقیقه در ومبلی خیلی بهتر بود. ما می‌توانیم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کنیم. البته وقتی تغییرات زیادی در تیم وجود دارد، آسان نیست.

کاسمیرو؟

فکر می‌کنم او به همراه هری مگوایر یک مدافع میانی بسیار خوبی است. هنگام مالکیت توپ و هنگامی که توپ را نداشتیم تو خیلی با ثبات بازی کرد.

روند تیم؟

ما برای پیشرفت تیم تلاش می‌کنیم. تعداد گل‌هایی که در این لحظه به ثمر می‌رسانیم، پیشرفت بزرگی است. اگر ما چهار مدافع در عقب داشته باشیم، مطمئنم که ثبات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند؟

میسون مونت، فکر می‌کنم او برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس