Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه اخبار برخی رسانه‌ها درباره حمله هواپیماهای روسی به یک بیمارستان و نانوایی در منطقه کاهش تنش ادلب را تکذیب کرده و یادآور شد که جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور هیچ مأموریت جنگی در این منطقه انجام نداده‌اند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، وزارت دفاع روسیه برخی اخبار درباره بمباران یک بیمارستان و یک نانوایی توسط هواپیماهای نظامی روسیه در استان ادلب را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «گزارش برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر بمباران یک بیمارستان و نانوایی در منطقه حومه جنوبی شهر ادلب سوریه توسط هواپیمای نیروهای هوا-فضای روسیه در تاریخ 30 ژانویه سال جاری (10 بهمن ماه) با واقعیت مطابقت نداشته و یک تحریک اطلاعاتی است.»

وزارت دفاع تصریح کرد که هواپیماهای نیروی هوایی روسیه در این منطقه از سوریه هیچگونه مأموریت جنگی انجام نداده‌اند.

پیش از این ، آژانس خبری آناتولی ترکیه گزارش داد که گفته می‌شود جنگنده‌های روسی به تأسیسات غیرنظامی از جمله بیمارستان و نانوایی در منطقه کاهش تنش ادلب حمله کرده که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم غیرنظامی شده است.

گردان پلیس نظامی پس از انجام مأموریت های صلح در سوریه به اینگوشهیه بازگشت. این به خبرنگاران در سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی (منطقه نظامی جنوب شرقی) گزارش شد.

سوریه|«ادلب» در یک‌قدمی آزادسازی و نقش بازیگران منطقه‌ای در آنهشدار روسیه درباره امکان حمله شیمیایی تروریست‌ها در ادلبتذکر لاوروف به چاوش‌اوغلو درباره نقض آتش‌بس در منطقه ادلب

پایان مأموریت یک گردان پلیس نظامی روس در سوریه و بازگشت آنها به اینگوشتیا

این خبرگزاری همچنین در خبر دیگری یادآور شده ، دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه اعلام کرد که یک گردان از نیروهای پلیس نظامی که به مدت سه ماه مأموریت حمایت از صلح در خاک سوریه را به پایان رساندند، به جمهوری اینگوشتیای روسیه بازگشتند.

بر اساس این اطلاعات، حدود 300 نفر از نیروهای منطقه نظامی جنوبی روسیه، پس از سه ماه انجام موفقیت آمیز مأموریت ویژه خود در سوریه ، توسط چند فروند هواپیمای حمل و نقل هوایی "ایل-76 " به  یک فرودگاه نظامی در منطقه اوستیای شمالی منتقل شدند.

این نیروهای پلیس نظامی روسیه به همراه پزشکان نظامی ، وظیفه تامین امنیت در جریان اقدامات مشترک بشردوستانه و گشت‌زنی‌های نظامی روسیه و ترکیه در مناطق شمال سوریه امنیت را برعهده داشتند.

نیروهای پلیس نظامی همچنین وظایفی برای حافظت از تاسیسات مهم نیروهای نظامی روسیه ، تضمین برقراری نظم و امنیت غیرنظامیان در مناطق مسکونی آزاد شده در سوریه ، همراهی کاروان‌های بشردوستانه پزشکی و مواد غذایی را برعهده داشتند. این گردان وظایف خود در این رابطه را بطور کامل انجام داده و بدون هیچ تلفات و آسیبی به پرسنل به روسیه بازگشتند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" اِدلب سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه سوریه اخبار روسیه سوریه نیروهای پلیس نظامی منطقه نظامی جنوبی وزارت دفاع روسیه نظامی روسیه یک بیمارستان بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه