Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@03:00:54 GMT

مسابقات سراسری قرآن و عترت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۱۵۲۳

هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با رقابت بیش از۱۲۰ هزار نفر قرآن آموز و حافظان موسسات قرآنی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آزمون‌های قرآنی با هدف گفتمان‌سازی و جریان سازی فرهنگ قرآنی در میان جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی خدمتکار با بیان اینکه در این دوره مسابقات بیش از ۱۲۰ هزار نفر از قرآن آموزان و حافظان موسسات قرآنی مردمی شرکت کرده‌اند افزود: از این تعداد ۵ هزار نفر به عنوان برترین‌ها انتخاب خواهند شد وبه مرحله شفاهی راه پیدا خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۲ درصد جمعیت آزمون دهندگان خواهران هستند گفت: نتایج آزمون فردا اعلام می‌شود و مرحله شفاهی نیز در دهه اول اسفند در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:شرکت کنندگان می‌توانند از ۱۹ بهمن به سایت قرآنی مراجعه کنند وگواهینامه خود را دریافت کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسابقات قرآن کریم عترت سراسری قرآن و عترت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود