Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:02:10 GMT

سیزدهمین شکست آویسا در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۱۹۷۶

سیزدهمین شکست آویسا در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

ایسنا/خوزستان شاگردان فروزان سلیمانی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مقابل سپاهان تن به شکست دادند.

آویسا خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز، جمعه ۱۱ بهمن، در دیداری خارج از خانه، رو در روی تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، آویسا بازی را خوب شروع کرد و در حالی‌که هنوز یک دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود، بازیکن تیم اهوازی که در موقعیت گلزنی قرار داشت، توسط بازیکن سپاهان، درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور دستور به ادامه بازی داد؛ این تصمیم داور با واکنش شدید فروزان سلیمانی، سرمربی تیم آویسا همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعتقاد به پنالتی داشت.

در ادامه نیز تیم سپاهان که در رده چهارم جدول قرار داشت و به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی بود، با ارائه یک بازی بهتر و هجومی موفق شد برای چهار بار، دروازه آویسا را باز کند. یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از حواشی نیمه نخست نیز این بود که سلیمانی در دقیقه ۲۲، در حالیکه معتقد بود داور در برخی صحنه‌ها خطای بازیکنان حریف را نمی‌گیرد، با کارت زرد داور مواجه شد.

در نیمه دوم نیز تیم آویسا برای یک بار و سپاهان برای دو بار دیگر به گل رسید. این بازی در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، با نتیجه ۶ بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم، دنیا بندال از تیم آویسا خوزستان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با این شکست، وضعیت آویسا در جدول رده‌بندی سخت‌تر شد؛ آویسا تاکنون ۱۳ بار طعم تلخ شکست را چشیده و تنها به یک برد و یک تساوی رسیده است.

نماینده خوزستان در حال حاضر با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

آویسا خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز جمعه هفته آینده میزبان تیم وچان کردستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور آویسا خوزستان تیم سپاهان تیم آویسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال